| کد خبر: 271801 |

اختصاص ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای ۱۰ طرح در شهرهای خراسان جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری گفت: ۲۰میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای ۱۰ طرح در شهرهای استان اختصاص یافت.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری گفت: ۲۰میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای ۱۰ طرح در شهرهای استان اختصاص یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی، ظهر امروز اولین جلسه ستادبازآفرینی پایدار شهری استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۳ به ریاست عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مودی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی (دبیر ستاد) وبا حضور اعضاء ستاد برگزار شد. 

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این جلسه با ارائه گزارشی گفت: در حال حاضر در ۹ شهر خراسان جنوبی با جمعیت ۳۳۳ هزار و ۵۱۱ نفر که شامل ۳۳ درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند. 

میرمحمد مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی در استان ۶۵۴ هکتار است، افزود: ۷۹ طرح در محلات هدف در دست اقدام است که تاکنون ۶۵ طرح تحویل شده و تعداد ۸ طرح در حال انجام است که پیشرفت متوسط فیزیکی آن حدود ۹۴ درصد است. 

وی در این جلسه با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده کرد، گفت: سال گذشته مبلغ ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای ۱۰ طرح در شهرهای مختلف استان اختصاص یافته است. 

مودی افزود: ما در شهرهای بیرجند و قاین در حال حاضر دارای سکونتگاه های غیررسمی هستیم و تاکنون در زمینه بهسازی معابر، ایجاد مراکز فرهنگی و ورزشی، جایگاه خدمات اجتماعی، فرهنگ سرا، اجرای کانال جمع آوری آب های سطحی، تکمیل فضاهای سبز و خدمات به مردم انجام شده که ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وی با بیان اینکه در سال های گذشته قیر رایگان به شهرداری های بیرجند و قاین اختصاص یافته افزود: تاکنون مجموعاً ۸۲ هزار متر مربع از معابر آسفالت انجام شده به طوری که در شهر بیرجند و منطقه مهرشهر تمام معابر آسفالت شده است. 

شایان ذکر است بررسی و تصویب پروژه های موضوع بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه سال۱۴۰۲، ارائه سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی وگزارش عملکرد شهرداری بیرجند وقاین در خصوص عملکرد قیر رایگان تخصیصی درسال۱۴۰۱ از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.