| کد خبر: 266836 |

◄ بلوار قرآن بیرجند دهه فجر امسال بازگشایی می شود

شهردار بیرجند از افتتاح بلوار قرآن این شهرستان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

تین نیوز

شهردار بیرجند گفت: بلوار قرآن حدفاصل خیابان قرنی و ارتش در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، مهدی بهترین صبح امروز در بازدید از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و المان‌های نوروزی شهرداری بیرجند اظهار داشت: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، افزود: در کنار اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم.

بهترین اذعان داشت: رعایت شاخصه‌های کیفی مدنظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ضمن تاکید بر انسجام و تسریع در روند اجرایی امور، گفت: اجرای پروژه‌ها طی یک برنامه زمان‌بندی و مطلوب و تسریع در روند عملیات اجرایی و امکان استفاده سریعتر شهروندان از خدمات انجام شده ضروری است.

شهردار بیرجند افزود: بی‌شک تلاش مجموعه شهرداری، فراهم کردن بسترهای مناسب برای رفاه و آسایش شهروندان است و در این راستا شاهد اجرای پروژه‌های مختلفی در سطح شهر هستیم که لازم است مدیران شهری با دیدگاه ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان به صورت هدفمند تلاش و کوشش کنند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز در راستای احداث بلوار قرآن اظهار داشت: ابن بلوار به منظور کاهش ترافیک شهری و با عنایت به مصوبات و مجوزهای مرتبط در خصوص اجرای خیابان ۳۰ متری مابین خیابان‌های شهید قرنی و ارتش انجام شده است.

مهدی حدیدی‌نژاد افزود: این بلوار همچنین به منظور اتصال شریان‌های بالا دستی و با توجه به ساخت و سازهای انجام شده و در حال اجرا در آن منطقه، ایجاد می‌شود.

وی اذعان داشت: با رعایت عارضه‌های ترافیکی، اجرای عملیات عمرانی بلوار قرآن شامل احداث بیش از ۳۰۰ متر آیلند ،اجرای زیرسازی و آسفالت معبر، ایجاد روشنایی، اجرای راستگرد و چپ گرد و دوربرگردان برابر طرح، اجرای دیوار در اطراف این خیابان به طول ۴۵۰ متر در دست اقدام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.