| کد خبر: 269776 |

اورهال و بازسازی ۳ دستگاه ماشین آلات راهداری دیهوک خراسان جنوبی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از اورهال و بازسازی ۳ دستگاه ماشین آلات راهداری این بخش از نیمه دوم سال جاری تاکنون خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از اورهال و بازسازی ۳ دستگاه ماشین آلات راهداری این بخش از نیمه دوم سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی ،  احمد آخوندی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک اظهار داشت: تعداد ۳ دستگاه ماشین آلات راهداری از نیمه دوم سال جاری تاکنون تعمیرات اساسی شده و در محورهای مواصلاتی مشغول به انجام عملیات راهداری هستند.

وی ادامه داد: حجم بالای فعالیت های راهداری در بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از شبکه راه های اصلی، فرعی و روستایی بخش دیهوک مسئولیتی بسیار سنگین و خدمتی ارزشمند است که برای تحقق آن در درجه اول در حوزه ماشین آلات ، نیاز به داشتن ماشین آلاتی پویا و کارآمد است.

 آخوندی افزود: امسال با برنامه ریزی صورت گرفته، توانستیم ۴ دستگاه ماشین آلات راهداری را با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در دستور کار برای  بازسازی و تعمیرات اساسی قرار دهیم که یک دستگاه تریلی در نیمه اول سال بازسازی کامل شد و ۳ دستگاه ماشین آلات اعم از یک دستگاه بنز کمپرسی تک و ۲ دستگاه بنز مایلردر نیمه دوم سال انجام شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح راهداری زمستانی، بیان کرد: در محورهای کوهستانی روستایی و نقاط برف گیر محورهای حوزه استحفاظی این اداره در چند روز اخیر شاهد بارش های شدید برف بودیم که این محورها در شرایط برف و بوران و سرمای طاقت فرسا به طور مرتب توسط راهداران و همکاران پایش و کنترل شده و هنگام بارش برف تمامی ماشین آلات و پرسنل کشیک در جهت عبور ایمن در سطح راه های حوزه مشغول فعالیت بودند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک در پایان خاطر نشان کرد: نگهداری، به روزرسانی و تعمیر ماشین آلات به منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به کاربران جاده ای در طول سال، مستلزم توجه ویژه برای تأمین هزینه های آن است که در تلاش هستیم تا با همت راهداران و هم افزایی بیشتر در نگهداری ماشین آلات ، خدمات مطلوبی برای رفاه و آسایش کاربران در محورهای مواصلاتی ارائه دهیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.