| کد خبر: 260133 |

◄ ۱۳۲ کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی احداث و بهسازی شد

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۳۲ کیلومتر راه روستایی در استان از ابتدای سال تاکنون احداث و بهسازی شده است.

تین نیوز

بیرجند| معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از احداث و بهسازی بیش از ۱۳۲ کیلومتر راه روستایی در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، حمید سهرابی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون احداث و بهسازی ۱۳۲.۲ کیلومتر راه روستایی خراسان جنوبی با اعتبار یک‌هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: از این میزان ۲۲.۲ کیلومتر راه روستایی استان با صرف هزینه ۷۱۵ میلیارد ریال احداث و ۱۱۰ کیلومتر روکش راه آسفالت با هزینه ۴۹۵ میلیارد ریال برای بهره‌مندی مردم انجام شده است.

سهرابی با اشاره به اینکه ایجاد راه دسترسی مناسب به روستاها موجب توسعه بیش از پیش می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور امسال ۵۹ کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان آسفالت شود.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: راه‌های روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهند که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی است.

وی یادآور شد: خراسان جنوبی دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی است که در حال حاضر ۵۹۶۷ کیلومتر آن آسفالت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.