| کد خبر: 257644 |

◄ اجرای ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور دیهوک - راور

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک گفت: بیش از ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور های مواصلاتی دیهوک - راور اجرا شده است.

تین نیوز

بیرجند| رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک از اجرای بیش از ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور های مواصلاتی بخش دیهوک خبر داد.

به گزارش تین نیوز، احمد آخوندی صبح سه شنبه در بازدید از پروژه روکش آسفالت گرم محور دیهوک- راور، بیان کرد: در راستای افزایش ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی بخش دیهوک، ارتقا ایمنی محورها و تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای، پروژه ارتقای روکش آسفالت گرم محور دیهوک - راور به طول هفت کیلومتر عملیاتی شد.

وی افزود: این پروژه از محدوده کیلومتر ۳۰ در محور دیهوک - راور در مسیر باند برگشت شروع شده و تا محدوده کیلومتر ۴۰ این محور انجام گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک با بیان اینکه راه‌های شریانی این بخش دارای اولویت برای بهسازی آسفالت و افزایش سطح ایمنی است، گفت: با توجه به اینکه اکثر محورهای حوزه استحفاظی این اداره محل عبور بارهای ترانزیتی و مسیر تردد مسافران و زائرین استان‌های جنوبی کشور به مشهد مقدس است، از بار ترافیکی نسبتاً بالایی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را جهت تأمین آرامش و برقراری ایمنی لازم برای کاربران جاده‌ای به کار گرفته ایم.

آخوندی ادامه داد: از ابتدای سال جاری اقدامات قابل توجهی برای روکش آسفالت محور دیهوک - راور در بخش وسیع دیهوک انجام شده است.

وی افزود: اجرای روکش آسفالت حفاظتی در محور دیهوک - راور به طول تقریبی ۴۰ کیلومتر انواع روکش آسفالت و انجام خط کشی محورهای حوزه استحفاظی به طول ۱۳۵ کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.