| کد خبر: 259532 |

هزار ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریال ﺑﺮای ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻣﺤﻮر ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ - ﻗﺎﯾﻦ تخصیص یافت

رﺋﯿﺲ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ با اﺷﺎره ﺑﻪ ﻣﺼﻮﺑﺎت ﺳﻔﺮ رئیس جمهور ﺑﻪ این اﺳﺘﺎن در ۲ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﮔﻔﺖ: هزار میلیارد ریال به ﺻﻮرت ﻧﻘﺪی برای تکمیل محور بیرجند - قاین بتازگی از ﺳﻮی ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﺑﻮدﺟﻪ ﮐﺸﻮر ﺗﺨﺼﯿﺺ یافت.

تین نیوز

حمید جهانشاهی روز دوشنبه اظهار داشت: اﺳﺘﺎن ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ رﺗﺒﻪ ﺳﻮم وﺳﻌﺖ و رﺗﺒﻪ اول ﭘﺮاﮐﻨﺪﮔﯽ ﮐﺸﻮر را داراست لذا ﺗﮑﻤﯿﻞ و ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری از ﺑﺎﻧﺪﻫﺎی دوم راه ها ﺟﺰو اوﻟﻮﯾﺖﻫﺎی ﻧﺨﺴﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺳﺘﺎن است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، جهانشاهی افزود: ﻣﺼﻮﺑﺎت ﺧﻮﺑﯽ در این زمینه اﺧﺬ شده و از ﺷﺮوع ﺑﻪ ﮐﺎر دوﻟﺖ ﺳﯿﺰدﻫﻢ ﺗﺎﮐﻨﻮن اﻋﺘﺒﺎرات ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺑﻪ ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ اﺧﺘﺼﺎص ﯾﺎﻓﺘﻪ اﺳﺖ.

رﺋﯿﺲ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی خراسان جنوبی عنوان کرد: ۱۲ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ از ﻣﺤﻮر بیرجند - قاین ﻓﺎﻗﺪ ﺑﺎﻧﺪ دوم راه بوده که ﺗﮑﻤﯿﻞ ﭘﺮوژه در دﺳﺖ اﻧﺠﺎم است و اﮐﻨﻮن ﺳﻪ ﭘﯿﻤﺎﻧﮑﺎر در ﺣﺎل اﺟﺮای ﻋﻤﻠﯿﺎت راﻫﺴﺎزی در این محور هستند.

وی ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد: ﻣﺤﻮر ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ - ﻗﺎﯾﻦ (به طول ۱۰۰ کیلومتر) ﺑﺮای ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ اﻫﻤﯿﺖ ﺑﺎﻻﯾﯽ دارد و ﺳﺮﻋﺖ دادن ﺑﻪ دوبانده سازی آن از ﻣﻄﺎﻟﺒﺎت ﻣﺮدﻣﯽ اﺳﺖ که ﺑﻪ ﻟﺤﺎظ ﺗﺮاﻧﺰﯾﺖ ﮐﺸﻮر ﻧﯿﺰ ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ اﺳﺖ و ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻋﺘﺒﺎری ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺑﺮای ﺗﮑﻤﯿﻞ پروژه از ﺳﺎﯾﺮ ردﯾﻒ ﻫﺎ از ﺟﻤﻠﻪ ﺗﻬﺎﺗﺮ ﻧﻔﺘﯽ ﻧﯿﺰ دﻧﺒﺎل می شود.

جهانشاهی از اﺑﻼغ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﺨش دﯾﮕﺮی از ﻣﺼﻮﺑﺎت ﺳﻔﺮ رئیس ﺟﻤﻬﻮر در ﺣﻮزه ﺑﺎﻧﺪﻫﺎی دوم اﺳﺘﺎن، ﺗﮑﻤﯿﻞ و ﺗﺠﻬﯿﺰ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ها، ﺗﮑﻤﯿﻞ ﭘﺮوژهﻫﺎی آب و ﻓﺎﺿﻼب و ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻣﺮاﮐﺰ داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﻃﯽ ﯾﮏ ﻣﺎه اﺧﯿﺮ ﺧﺒﺮ داد.

رئیس جمهور در سومین سفر از دور اول سفرهای استانی، نوزدهم شهریور ۱۴۰۰ به خراسان جنوبی سفر کرد و در دومین سفر خود ۲۴ و ۲۵ آذر سال گذشته به این استان آمد که اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت بود.

اغلب مصوبات این ۲ سفر در حوزه های زیرساختی و عمرانی بوده که باعث پیشرفت چشمگیر طرح های مختلف شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.