| کد خبر: 258351 |

◄ ۱۴۷ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در خراسان جنوبی ثبت شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی از ثبت بیش از ۱۴۷ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

تین نیوز

بیرجند - رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از ثبت بیش از ۱۴۷ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در سطح محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، هادی بهمنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آخرین دیتای سامانه های هوشمند تردد شماری، متوسط تردد روزانه از ابتدای سال در راه های استان به طور میانگین دو هزار و ۶۷۲ وسیله نقلیه به ازای هر محور بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان داشت: تردد در محورهای استان حدود ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که البته این شاخص در بخش وسایل نقلیه سواری شخصی بیش از ۸ درصد رشد در سفرها بوده است.

بهمنی افزود: آمار ورود و خروج استان حاکی از ورود بیش از ۱.۷ میلیون وسیله نقلیه و خروج بیش از ۱.۷ میلیون وسیله نقلیه از استان بوده است.

وی گفت: بیشترین حجم سفرهای ورودی به استان به ترتیب با مبدأ استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اصفهان و بیشترین حجم سفرهای خروجی از استان به ترتیب به مقاصد خراسان رضوی، تهران و اصفهان بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار کرد: طی مدت زمان مذکور به ترتیب محورهای بیرجند قاین، بیرجند  سربیشه و بیرجند خوسف دارای بیشترین تردد وسایل نقلیه بوده اند.

بهمنی با اشاره به آمار مربوط به دوربین های پلاک خوان افزود: از ابتدای امسال بیش از ۱۵ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۷۷ عملیات پلاک خوانی توسط دوربین های هوشمند، در راه های استان صورت گرفته است.

وی افزود: این امر منجر به شناسایی بیش از ۱۴۷ هزار تخلف سرعت شده که دیتای متخلفین برای پلیس راه به صورت هوشمند و آنلاین ارسال شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: رعایت سقف سرعت مجاز و رانندگی با هوشیاری کامل و به ویژه پرهیز از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی را به منظور داشتن سفری ایمن و بی خطر و کاهش آمار تصادفات و کشته های جاده ای توصیه می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.