| کد خبر: 256642 |

درراستای اجرای طرح قانون حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت انجام شد:

◄ ۵۴۳ قطعه زمین برای متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از قرعه کشی ۵۴۳ قطعه زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای متقاضیان استان خبر داد.

تین نیوز

بیرجند| معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: قرعه کشی ۵۴۳ قطعه زمین در راستای اجرای طرح قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت انجام شد.

به گزارش تین نیوز، حسن علیزاده اظهار داشت: تاکنون قرعه کشی ۵۴۳ قطعه زمین در خراسان جنوبی شامل بشرویه ۱۵۹ قطعه، خوسف ۱۰۴ قطعه، نهبندان ۸۵ قطعه، قاین ۶۰ قطعه، فردوس ۵۰ قطعه، طبس ۴۶ قطعه، اسلامیه ۲۵، درح ۸ قطعه، شوسف و مود هر کدام ۳ قطعه زمین تامین و قرعه کشی متقاضیان انجام شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه به محض تامین زمین در شهرها قرعه کشی متقاضیان انجام می شود، افزود: به جز بیرجند و طبس که مشکل تامین زمین وجود دارد، در سایر شهرها پس از مراحل تشکیل پرونده، قرعه کشی متقاضیان به سرعت انجام و مراحل واگذاری طی می شود.

علیزاده با بیان اینکه پیگیری های لازم برای تامین زمین در بیرجند نیز در حال انجام است، گفت: متقاضیان شهر بیرجند می توانند در صورت تمایل در شهر خوسف که فاصله کمی با مرکز استان دارد زمین بصورت ویلایی دریافت کنند، در غیر این صورت برای دریافت زمین در شهر بیرجند می توانند تا زمان تامین زمین در لیست انتظار قرار گیرند.

وی گفت: متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس :Samsan.mrud.ir قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شایان ذکر است تاکنون در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان خراسان جنوبی شش هزار و ۶۸۰ نفر در استان ثبت نام کرده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.