| کد خبر: 243738 |

◄ آغاز عملیات بازسازی محور شهداد _ نهبندان

عملیات بهسازی و بازسازی محور شهداد _ نهبندان با حضور مسئولین کشوری و استانی آغاز شد.

تین نیوز

بیرجند- عملیات بهسازی و بازسازی محور شهداد _ نهبندان مسیر اتصال استان کرمان به خراسان جنوبی با حضورمهندس امانی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنی اسدی، معاون توسعه مدیریت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دکتر هاشمی نیا مدیرکل حراست سازمان ،فخاران مشاور رئیس ،دکترنخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه ،پورابراهیمی ودکتر زاهدی نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، عراقی زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان وفرماندار نهبندان و سایر مسئولین استانی کلنگ زنی شد.

به گزارش تین نیوز، با توجه به سیلاب سال۹۸ این مسیر به طول 27 کیلومتر تخریب شده بود که توسط استاندار خراسان جنوبی،نماینده مردم سربیشه ونهبندان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی پیگیری های لازم جهت بازگشایی مسیر جاده شهداد-نهبندان انجام و عملیات بازسازی آن از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای امروز شروع شد.

بعد از طرح های مختلف بر اساس توپوگرافی خاص منطقه و وجود کلوت های منطقه نیاز به تصویب طرحی بود که کمترین آسیب را به منطقه بکر و کمترین آسیب به محور بعد از احداث بر اثر سیلاب ها وارد نشود.

این طرح دردو فاز قابل اجرا است که فاز اول آن حدود 4300 متر طولی محور بازسازی و بالغ بر 257 میلیارد تومان نیز قرار اولیه برای شروع عملیات دیده شده است.

محور نهبندان شهداد محوری استراتژیک برای شهرستان نهبندان و شهداد در مباحث اقتصادی و امنیتی است این محور بار ترافیکی مرز ماهیرود و میلک از مبدا بندرعباس و حوزه مرکزی و جنوبی را کوتاه کرده که باعث رونق اقتصادی نهبندان و شهداد می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.