| کد خبر: 241406 |

◄ رشد 61 درصدی ترافیک در جاده های خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رشد 61 درصدی ترافیک در جاده‌های استان در نیمه اول طرح راهداری نوروزی خبر داد.

تین نیوز

بیرجند- فاطمه علیزاده| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تردد در جاده‌های استان نشان دهنده رشد 61 درصدی ترافیک است.

به گزارش تین‌نیوز، اسدالله جلال‌زاده اظهار داشت: از 25 اسفندما تا پایان روز 5 فروردین 1401 با آغاز طرح نوروزی متوسط تردد ثبت شده در 80  دستگاه تردد شمار استان 61 درصد افزایش داشته است.

وی از جابجایی 63.218 مسافر در قالب 5 هزار و 269 سفر توسط 639 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی طی پنج روز از اول طرح نوروزی در استان خبر داد.  

جلال‌زاده تصریح کرد: میزان تردد در استان طی این مدت جمعاً 2 میلیون و 600 هزار تردد در محورهای اصلی و شریانی استان به ثبت رسیده است.

وی بیان داشت: 11 درصد از این مقدار را تردد ناوگان سنگین به خود اختصاص داده و مجموع تردد ورودی وخروجی استان در این بازه زمانی بیش از 590 هزار تردد بوده است.

جلال‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت حمل ‌و نقل مسافر از طریق جاده‌های استان از ابتدای شروع طرح سفرهای نوروزی، اظهار داشت: در طرح سفرهای نوروزی ناوگان حمل و نقل مسافری استان با یک‌هزار و 403 راننده آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.
وی همچنین با اشاره به اینکه اکیپ های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه های استان هستند، ادامه داد: با توجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، گشت های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این برهه در کنار ستاد پیشگیری از کرونا برای حفظ سلامت هموطنان به فعالیت مشغول هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.