| کد خبر: 233382 |

◄ رسیدگی به تخلفات 11 شرکت حمل و نقل مسافری در خراسان جنوبی

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از رسیدگی به تخلفات 11 شرکت حمل و نقلی مسافر ( برون شهری) در استان خراسان جنوبی خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از  رسیدگی به تخلفات 11 شرکت حمل و نقلی مسافر ( برون شهری) در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی، به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل برون شهری، جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات بخش حمل ونقل جاده ای موضوع ماده 12، طی 2 ماه اول سال جاری برگزار و به تخلفات 11 شرکت و موسسه حمل و نقل مسافر رسیدگی، تصمیمات لازم اتخاذ و احکام مربوطه صادر شد.

عفت رضایی با اشاره به این خبر افزود: در سه ماه اول سال جاری ،یک جلسه کمیسیون ماده 12 استانی برگزار و طی آن به تخلفات 11 شرکت حمل و نقل مسافر مستقر در استان خراسان جنوبی رسیدگی شد.

وی درخصوص آرای صادره در این جلسه اعلام کرد: با توجه به میزان صلاحیت های تفویضی به استان، در مجموع برای شرکت های دارای تخلفات نوبت اول تذکر کتبی، نوبت دوم جریمه نقدی صادر و احکام مربوطه ابلاغ شد.

رضایی در خصوص تخلفات انجام شده در بخش حمل ونقل مسافر نیز عنوان داشت: عدم رعایت مقررات تهیه، تنظیم و استفاده از صورت وضعیت، حمل بار تجاری، عدم رعایت تکالیف مقرر در زمان تاسیس و بهره برداری، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل صادره و ..... از جمله تخلفات انجام شده از سوی شرکت های حمل ونقل بوده است.  

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل ونقل جاده ای و رضایت آنها، افزود: این اداره کل نظارت مستمر بر فعالیت های بخش حمل ونقل جاده ای برون شهری را دارد که سامانه پیامکی 300056141 راه ارتباطی با مخاطبان این بخش ایجاد کرده است تا بتواند نظرها، پیشنهادها و شکایت های افراد را دریافت و به آن ها رسیدگی نماید.

شایان ذکر است که تخلفات مربوط به شرکت ها و موسسات حمل ونقلی در کمیسیون ماده 12 آئین نامه اجرائی تبصره (1) ماده (31) قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و اخذ جرایم رانندگی، با حضورمدیر کل، نماینده صنف مربوطه، مسئول اداره حقوقی بررسی و احکام مربوطه صادر می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.