| کد خبر: 221472 |

گازسوز شدن رایگان بیش از 600 دستگاه خودرو در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: ۶۷۸ دستگاه انواع سواری و وانت بار در خراسان جنوبی تا کنون به صورت رایگان گازسوز شدند.

تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: ۶۷۸ دستگاه انواع سواری و وانت بار در خراسان جنوبی تا کنون به صورت رایگان گازسوز شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، قربانعلی مردانی، امروز  یکشنبه ۱۱ آبان به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: از ابتدای خرداد امسال و آغاز اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی، تا کنون هزار و ۱۰۷خودرو ثبت نام کرده‌اند که ۶۷۸ دستگاه خودروی عمومی گازسوز شدند و ۴۲۹ خودرو در نوبت بررسی و دوگانه سوز شدن هستند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی یکی از استان‌های پیش رو در اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی است، افزود: از مجموع کارگاه‌های مجاز برای تبدیل سوخت در استان نیز دو کارگاه واجد شرایط و موفق به دریافت مجوز گازسوز کردن خودروهای عمومی شدند که از همان آغاز با نظارت فنی دیگر دستگاه‌های ذیربط فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: هم‌اکنون روزانه حدود ۱۵دستگاه خودروی عمومی با کیت‌گذاری و نصب مخزن استاندارد، قابلیت سوخت‌گیری گاز طبیعی افزون بر بنزین را دارند.

مردانی، استفاده از گاز طبیعی فشرده را به‌دلیل قیمت ارزان و همچنین دسترسی آسان، رویکرد مناسبی برای برون‌رفت از معضل مصرف بالای بنزین، کنترل آلودگی هوا و کاستن از فشار اقتصادی وارده به اقشار کم‌درآمد خواند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.