| کد خبر: 144758 |

تصادف 4خودروی سواری در بزرگراه تهران - قم 3 کشته و6 زخمی بر جا گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف 4 خودروی سواری در بزرگراه تهران- قم خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودروها جان باختند و 6 نفر بدلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف 4 خودروی سواری در بزرگراه تهران- قم خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودروها جان باختند و 6 نفر بدلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.

جلال ملکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : در ساعت 8:09 دقیقه امروز برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه تهران - قم ،15 کیلومتر مانده به عوارضی تهران، به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی بیان کرد: محل حادثه در محدوده استحفاظی آتش نشانی تهران نبود اما ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد 2 دستگاه خودروی پژو 405، یک دستگاه اپتیما و یک دستگاه پژو تاکسی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و 9 نفر در داخل خودروها محبوس شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان 5 نفر از سرنشینان مصدوم از داخل خودروها خارج شده بودند اما 4 نفر دیگر در داخل خودرو گرفتار بودند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان 4 نفر محبوس شده را از داخل خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد یک خانم به همراه 2 مرد بدلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند و نفر چهارم نیز دچار مصدومیت شدید شده بود.

به گفته ملکی در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند و 6 نفر نیز مصدوم شدند و علت این تصادف مرگبار در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

وی یادآور شد: پس از ایمن سازی لازم و انتقال خودروها به محل امن آتش نشانان دقایقی قبل محل را ترک کردند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.