| کد خبر: 248615 |

مذاکره مخبر با امیر قطر برای ازسرگیری سفر های دریایی جام جهانی

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به محدودیت اعلام شده از سوی قطری ها برای جابه جایی تماشاگران ایرانی به جام جهانی گفت: این موضوع هنوز لغو نشده است و معاون اول رئیس جمهور با امیر قطر مذاکره خواهد کرد.

تین نیوز

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به محدودیت اعلام شده از سوی قطری ها برای جابه جایی تماشاگران ایرانی به جام جهانی گفت: این موضوع هنوز لغو نشده است و معاون اول رئیس جمهور با امیر قطر مذاکره خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز، مجید علی نازی با یادآوری توافق با قطری ها برای جابه جایی مسافران جام جهانی 2022 اظهار کرد: بر اساس توافق وزیر راه و شهرسازی و وزیر حمل ونقل کشور قطر قرار بود تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از طریق دو فروند کشتی کروز ایرانی به بنادر کشور قطر منتقل شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس یک پایانه مسافری مناسب با آبخور 12.5 متر در کیش آماده سازی شد ضمن اینکه پایانه مسافری بوشهر نیز بازسازی اساسی شد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با یادآوری اینکه در بندر بوشهر اسکله مخصوص پهلوگیری کشتی‌ های مسافری برای جام جهانی آماده شد، افزود: جمهوری اسلامی ایران تمام زیرساخت های مورد نیاز برای سفر دریایی همزمان با جام جهانی را فراهم کرد، در این راستا دو فروند کشتی کروز نیز تعمیرات اساسی شدند که به زودی کار تعمیراتی آنها به پایان می رسد.

علی نازی گفت: حدود دو هفته قبل قطری ها اعلام عمومی کردند که با توجه به محدودیت های مربوط به امکانات حمل ونقل زمینی، بنادر این کشور نمی توانند به سمت دوحه سرویس دهی انجام دهند.

وی تأکید کرد: آنها اعلام کردند "از پذیرش کشتی های مسافری معذور هستیم"؛ این مسئله فقط مختص به ایران نیست و برای کشورهای دیگر نیز اعلام شده است.

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در عین حال بیان کرد: موضوع انتقال تماشاگران ایرانی جام جهانی با کشتی های مسافری به قطر هنوز لغو نشده است و قرار است معاون اول رئیس جمهور در این رابطه جلسه ای با امیر قطر داشته باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.