| کد خبر: 58423 |

عضو شورای شهر تهران در گفتگو با تین نیوز:

◄ GPS در حمل و نقل عمومی مبنا قرار گیرد

تین نیوز | رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه" استفاده از دستگاه های GPS در حمل و نقل عمومی باید مبنا قرار گیرد" گفت: کنترل مصرف سوخت، محاسبه زمان باقی مانده تا مقصد و یا رویارویی با ترافیک از طریق این سیستم نرم افزاری امکان پذیر است.

احمد دنیامالی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به روز رسانی خدمات عمومی در کلان شهر تهران اظهار داشت: استفاده از دستگاه های GPS در حمل و نقل عمومی باید مبنا قرار گیرد.

وی افزود: مردم باید اطلاعات دقیق از زمان ورود و خروج وسایل حمل و نقل عمومی از ایستگاه ها و همچنین مدت زمان باقی مانده تا رسیدن به محل استقرار آنها را در اختیار داشته باشند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه" اندازه گیری مدت و مسافت باقی مانده تا رویارویی با ترافیک از طریق GPS قابل محاسبه است" تاکید کرد: با به روز رسانی و توسعه سیستم های نرم افزاری  در حمل و نقل عمومی، شاهد تسهیل امور سخت افزاری، کنترل مصرف سوخت، محاسبه تعداد تردد و تشکیل بانک اطلاعاتی در حمل و نقل درون و برون شهری خواهیم بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شوهر خاله هاچ زنبور عسل 0 0

    در زمان انتخابات شورای شهر نامزدی بود که بیشترین تبلیغات شهر متعلق به او بود ای کاش رسانه ها از منبع این حجم تبلیغاتی عظیم از ایشان سئوال میکردند

  • اسداله اسدبیگی 0 0

    با سلام، استفاده از جی پی اس، برای زمانی است که مسیر بدیل و الترناتیو دیگری که تحت عنوان واریانت مطرح باشد، نه اینکه یک خیابان داریم و آن هم پر از خودرو که چه GPS داشته باشد یا نداشته باشد حرکت نمی تواند بکند. بطور مثال: خیایان نلسون ماندلا جدید، افریقای گذشته نزدیک، جردن سابق این خیابان تا قبل از اینکه خیایان ولیعصر یکطرفه بشود یک حرکت کوچک و … داشت حال با یکرطفه شده خیابان ولیعصر تبدیل به بازی لوگو بازی ماشین ها شده و هیچ راه فراری(ورودی و خروجی) چه به ولیعصر یا بزرگراه مدرس ندارد. حال با چنین وضعیتی شما بفرمایید که جی پی اس چه کمکی میتواند بکند، مگر خودروها بال دربیاورند و از مسیر پیشنهادی جی پی اس استفاده نمایند. خیلی از خیابان های شهر تهران وضعیتی مشابه به مورد فوق الاشاره دارند. بنابراین تا زیر ساخت آماده نباشد(راه های دیگر، خیابان های دیگر و …) جی پی اس کمکی نمی تواند بکند.