| کد خبر: 245644 |

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خبر داد:

◄ تکمیل فاز نخست پروژه بی. آر. تی خیابان مسجد سید

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: پروژه بی. آر. تی خیابان مسجد سید به طول ۱۵۰۰ متر با هزینه عمرانی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته و فاز نخست آن تکمیل شده است.

تین نیوز

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: پروژه بی. آر. تی خیابان مسجد سید به طول ۱۵۰۰ متر با هزینه عمرانی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته و فاز نخست آن تکمیل شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، میثم بکتاشیان در بازدید از خط سوم پروژه بی.آر.تی حدفاصل ایستگاه‌های تختی، صمدیه و مسجد سید با اشاره به نظارت دقیق بر کیفیت اجرای پروژه و تسریع زمانی در تکمیل پروژه اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین خیابان مسجد سید به عنوان یکی از محورهای دسترسی به مرکز شهر، مدیریت زمان در اجرای پروژه بی.آر.تی این خیابان ضروری است.

او افزود: این پروژه در دو شیفت کاری به صورت شبانه روزی و بدون وقفه در حال اجراست.

بکتاشیان با بیان اینکه پروژه بی.آر.تی خیابان مسجد سید به طول ۱۵۰۰ متر با هزینه عمرانی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به منظور سهولت در جابه‌جایی سریع مسافران و کاهش آلودگی هوا برنامه‌ریزی شده است، خبر داد: این پروژه در چهار فاز در یک بازه زمانی پنج ماهه طراحی و پیش بینی شده است.

به گفته مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان، اجرای کار از خردادماه سال جاری آغاز شده و اکنون با تلاش‌های مستمر فاز نخست طرح، حد فاصل چهارراه تختی تا خیابان طیب به طول ۳۵۰ متر آسفالت‌ریزی و تکمیل شده است.

بکتاشیان با بیان اینکه فاز دوم طرح، حدفاصل چهارراه زاهد تا چهارراه طیب نیز به طور همزمان در حال خاکبرداری و انجام اقدامات عمرانی است، اظهار امیدواری کرد که تا پیش از آغاز مهرماه سال جاری و بازگشایی مدارس با همکاری شهروندان اجرای این پروژه به اتمام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.