| کد خبر: 224374 |

◄ شهردار اصفهان: خرید ۳۰۰ میلیارد تومان رام قطار شهری برای اصفهان

شهردار اصفهان گفت: با خرید 10 واگن جدید دیگر برای متروی اصفهان، روزانه 30 هزار نفر به ظرفیت جابجایی مسافران مترو افزوده می شود.

تین نیوز

شهردار اصفهان گفت: با خرید 10 واگن جدید دیگر برای متروی اصفهان، روزانه 30 هزار نفر به ظرفیت جابجایی مسافران مترو افزوده می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه این هفته دو رام قطار خریداری شده است که به اصفهان می رسد تا به ناوگان قطار شهری اضافه شود، اظهار کرد: با توجه به این موضوع، 10 واگن به ظرفیت حمل و نقل مترو اضافه می شود که به تعداد مسافران جابجا شده با مترو روزانه 30 هزار نفر افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای خرید این تعداد واگن 300 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: البته این کار سرفاصله زمانی قطارها را کاهش می دهد.

شهردار اصفهان افزود: تاکنون 12 رام قطار در مسیر مترو داشتیم که معادل 60 واگن است و اکنون به 70 واگن افزایش یافته است که برای خرید واگن های بیشتر در تلاش هستیم تا شهروندانی که در مسیر قطار شهری هستند بتوانند از این وسیله ایمن و فاقد هرگونه آلودگی استفاده کنند.  

وی ادامه داد: امیدوارم تلاش نیروها در ساختن خط دوم مترو که با قدرت و سرعت در حال انجام است به ثمر بنشیند و شهروندانی که در مسیر شرق به غرب شهر هستند از مترو استفاده کنند.    

*دو ورزشگاه برای شهروندان منطقه 14؛ منطقه ای کمتربرخوردار  

نوروزی تصریح کرد: فردا در ادامه برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح» به منطقه 14 خواهیم رفت. در راستای سیاست عدالت فضایی پروژه هایی در مناطق کمتربرخوردار از جمله منطقه 14 اجرا شده است که شهروندان می توانند از مزیت های آن برخوردار شوند.    

وی افزود: خط دوم مترو اصفهان دارک تا کهندژ را به هم پیوند می زند و عملیات ساخت ایستگاه های زینبیه، عمان سامانی، عاشق اصفهانی و لاله به صورت جدی در حال پیشرفت است. همچنین پروژه های دیگر منطقه 14 مانند ورزشگاه رستم و سهراب هر دو برای توسعه ورزش و استفاده مردم از این فضاها و تجهیزات، طراحی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.