| کد خبر: 219931 |

مترو اصفهان بدون تغییر در ساعت و سرویس‌دهی فعال است

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر در ساعت و سرویس‌دهی مترو هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر در ساعت و سرویس‌دهی مترو هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز، احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو اصفهان رعایت می‌شود و تمام مسافران آن از ماسک استفاده می‌کنند و در ایستگاه‌های مترو ماسک با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای کاهش ابتلای شهروندان به کرونا در مترو، گفت: حفظ سلامت شهروندان دغدغه مهم مدیران شهری است به همین جهت از اواخر اسفند ماه مترو تعطیل شد و تا اواخر خردادماه سال جاری ادامه یافت؛ پس از آن با خرید دستگاه ضدعفونی فرابنفش UVC و آموزش استفاده از آن به کارکنان نسبت به ضدعفونی واگن‌های مترو اقدام شد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با تأکید بر اینکه استفاده از ماسک در مترو برای شهروندان اجباری است، خاطرنشان کرد: باجه‌های فروش بلیت ایستگاه‌های مترو، ماسک را با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه در ورودی و خروجی‌های ایستگاه‌های مترو دستگاه ضدعفونی کننده دست برای مسافران قرار داده شده است، ادامه داد: توصیه‌های بهداشتی از طریق پوسترها و مانیتورهای داخل قطارها و تابلوهای اعلانات داخل ایستگاه‌ها نمایش داده می‌شود.

طحانیان از کاهش ۷۰ درصدی تعداد مسافران مترو در این کلانشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۰ هزار نفر با استفاده از مترو سفرهای درون شهری خود را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدای مناسب ضد عفونی می‌شود، تصریح کرد: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله‌گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر مترو از ساعت ۶:۱۵ دقیقه  تا ۲۲ با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه در حال سرویس‌دهی به شهروندان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.