| کد خبر: 174141 |

بهسازی محور رامیان به اولنگ سرعت می‌گیرد

علی‌اکبر شاهینی، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان از شتاب بیشتر پروژه بهسازی محور «رامیان – سه راهی شاهرود» (اولنگ) خبر داد.

تین نیوز

علی‌اکبر شاهینی، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان از شتاب بیشتر پروژه بهسازی محور «رامیان – سه راهی شاهرود» (اولنگ) خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، شاهینی اظهار کرد: محور رامیان – سه راهی شاهرود (اولنگ) به طول 47 کیلومتر بوده که حدود 40 کیلومترآن در حوزه استان گلستان واقع شده است و به‌عنوان بخشی از شبکه راه‌های ملی است و ارتباط بین دو استان گلستان و سمنان را فراهم می‌کند.

او افزود:  پروژه بهسازی این محور در راستای افزایش ایمنی و تسهیل در تردد روستانشینان و اتصال مناطق معدنی منطقه به سایر مراکز صنعتی و دسترسی آسان گردشگران به مناطق بکر طبیعی وجاذبه های گردشگری محور فوق اجرا می‌شود.

شاهینی گفت: این محور بر اثر سیلاب های سال 93 و بعد از آن آسیب های فراوانی دیده است و این اداره کل همزمان با بهسازی راه و تبدیل مشخصات از راه روستای به راه اصلی و فرعی، مشغول به بازسازی آن است.

او ادامه داد: هم‌اکنون پیمانکاران طرف قرارداد در قطعه اول مشغول به تعریض محور در 10 کیلومتر ابتدایی مسیر، ترانشه‌برداری، تعریض آبرو، احداث دیوار و رفع نقاط لغزشی و حادثه‌خیز و در قطعه دوم نیز با هدف تثبیت لغزش‌های جاده در حال احداث دیواره‌های حفاظتی  هستند.

معاون راه و شهرسازی گلستان با اشاره به این‌که پیشرفت فیزیکی کل طرح تاکنون 15 درصد بوده است، تصریح کرد: اعتبار مصوب این پروژه در سال‌جاری 5000 میلیون ریال است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.