| کد خبر: 224961 |

وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت/ ترافیک سنگین از غرب به شرق

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح سه‌شنبه شانزدهم دی ماه ۹۹ را تشریح کرد.

تین نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح سه‌شنبه شانزدهم دی ماه ۹۹ را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رنجبر، گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک است.

رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت‌آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شقایق، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.