| کد خبر: 265726 |

پگاسوس؛ اولین ابر قایق تفریحی چاپ سه بعدی جهان!

ابر قایق تفریحی نامرئی چاپ سه بعدی که از شیشه ساخته شده و پگاسوس نام دارد، اولین در نوع خود بوده و ویژگی های زیادی دارد که تاکنون در دریا دیده نشده است.

تین نیوز

ابر قایق تفریحی نامرئی چاپ سه بعدی که از شیشه ساخته شده و پگاسوس نام دارد، اولین در نوع خود بوده و ویژگی های زیادی دارد که تاکنون در دریا دیده نشده است. این کشتی کاملاً از شیشه آینه ای ساخته شده تا مسافران ثروتمند خود را از دیده شدن مصون دارد. این شیشه های آینه ای، چشم های کنجکاو را ناکام می گذارد و در عین حال مناظر زیبای دریا و آسمان را منعکس می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روزایتو، پگاسوس، ۸۸ متر طول دارد و به اندازه کافی بزرگ است که جایی برای فرود بالگرد، باغ ذن و باشگاه ساحلی باشد.

طراح این کشتی مجلل، جوزف فوراکیس (Jozeph Forakis)، تمام سعی خود را کرده است که طراحی آن از همه جهت لوکس باشد. جوزف می گوید نوآوری او به عنوان اولین کشتی چاپ سه بعدی جهان که «هم از نظر طراحی و هم از نظر تاثیرات زیست محیطی نامرئی است» ثبت خواهد شد.

قایق تفریحی پگاسوز 8

سازه مشبک ظریف و پیچیده با زوایا و نورهای مختلف از طریق شیشه قابل مشاهده است. پگاسوس ویژگی های زیست محیطی بسیاری دارد که تنها به جذابیت مفهوم شگفت انگیز آن می افزاید.

پنل های خورشیدی تعبیه شده فرصت بازتاب بیشتری ایجاد می کنند، زیرا مسافران می توانند آسمان، ابرها و مکان های قابل تحسینی که از آن عبور می کنند را مشاهده کنند.

قایق تفریحی پگاسوز 2

باله های شیشه ای انعکاسی، اولین ابر قایق تفریحی چاپ سه بعدی برای تولید برق خورشیدی-الکتریکی برای حرکت قایق تعبیه شده اند. جوزف ادعا می کند آنها به طور هماهنگ با یک منبع هیبریدی هیدروژنی کار می کنند تا یک روش سبز ولی مجلل برای سفر ایجاد کنند.

این طراح معروف، ماموریتی برای ایجاد یک قایق تفریحی که هیچ گونه انتشار گازهای گلخانه ای نداشته باشد را آغاز کرد و می خواهد همه افرادی که سوار آن می شوند، به این نکته آگاه باشند. او می خواهد پیام محیط زیستی خود را در هر جنبه پگاسوس ارتقا دهد.

قایق تفریحی پگاسوز 4

این قایق یک باغ هیدروپونیک چند طبقه با الهام از درخت زندگی دارد که در مرکزیت خود فراهم کننده‌ی غذای تازه و تصفیه هوا است. پایه درخت از یک استخر انعکاسی در عرشه تحتانی ظاهر می شود و به طور عمودی از طریق هر طبقه گسترش می یابد.

قایق تفریحی پگاسوز 5

این ابر قایق تفریحی که نمادی برای تجلیل از طبیعت است، با یک ماشین چاپ سه بعدی رباتیک ساخته خواهد شد. این فناوری شگفت انگیز با یک سازه قوی و سبک وزن، چارچوب توری برای کل شناور را ایجاد خواهد کرد که در مقایسه با ساخت و ساز مرسوم، انرژی، مواد، ضایعات، فضا و زمان کمتری استفاده می کند.

در داخل، چهار سطح، وجود دارد با سالن های مهمان وسیعی برای استراحت که همه به وسیله یک پله به هم متصل شده اند.

قایق تفریحی پگاسوز 7

طراحی داخلی همچنان تم دوستدار محیط زیست را با وفور گیاهان زنده در کشتی در پیش می گیرد.

قایق تفریحی پگاسوز 6

سوئیت اصلی شکوهمند با یک تراس خصوصی بزرگ، در بالاترین طبقه واقع شده است و تنها صاحب پگاسوس به آن دسترسی خواهد داشت، که به VIPها اطمینان می دهد که حریم خصوصی کامل و محض داشته باشند.

در قسمت جلوی قایق، باشگاهی وجود دارد که حیرت انگیز است. این باشگاه دارای استخری آکواریوم مانند با پنجره های افقی گسترده است. خود استخر همچنین هنگام بسته بودن پوشش، به عنوان یک باله عمل می کند.

همچنین باشگاه ساحلی بازی در قسمت عقب پگاسوس برای میهمانان تعبیه شده است که می توانند در جکوزی بزرگ با لبه های های قابل تا شدن، استراحت کنند. این لبه ها می توانند به یک گلخانه بسته با پنل های شیشه ای لغزنده در سراسر سقف و پایین دیوار عرشه تبدیل شوند.

قایق تفریحی پگاسوز 9

این ابر قایق تفریحی دوستدار محیط زیست، ثروتمندان زیادی را تحت تاثیر قرار داده است، اما هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است.

قابق تفریحی پگاسوز 11

قایق تفریحی پگاسوز 10

جوزف توضیح داد که این ایده شگفت انگیز، هنگامی که در ساحل جزیره کوفونیسی یونان بود، به ذهنش رسید. او گفت: «از چیزی که می دیدم الهام گرفتم تا یک قایق تفریحی را تا جای ممکن نزدیک به ظاهر دریا و طبیعت ایجاد کنم، ساخته شده از ابرهایی که بالای خط آب شناورند. می خواستم با ادغام شدن در طبیعت و تقریباً نامرئی شدن، به آن احترام بگذارم. اکنون زمان پرش های شجاعانه به سوی آینده پایدار مشترک ما فرا رسیده است.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.