| کد خبر: 266745 |

بهسازی اتوبان جم سیراف آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان بوشهر از آغاز عملیات بهسازی محور جم سیراف در راستای تحقق مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان بوشهر از آغاز عملیات بهسازی محور جم سیراف در راستای تحقق مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان بوشهر از آغاز عملیات بهسازی محور جم سیراف در راستای تحقق مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری خبر داد.

وی گفت: این پروژه به طول ۷۰ کیلومتر و اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان از منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور آغاز شده که پیش ‎بینی اولیه درباره زمان اجرای آن ۹ ماه است.

اخترشناس ادامه داد: در قالب این پروژه، نشست های متوسط و شدید اتوبان جم سیراف مرتفع و ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت نیز اجرا می شود.

 دبیر کمیسیون ایمنی راه‎های استان با بیان اینکه بهسازی این محور طی چندسال گذشته مطالبه به ‎حق هم ‎استانی ها و کاربران جاده ای بوده، خاطرنشان کرد: این مهم در دولت سیزدهم مورد پیگیری قرار گرفت و با همراهی سازمان راهداری و حمل و نقل، استاندار بوشهر و نمایندگان مجلس، به آن اعتبار تخصیص یافت.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه محور جم سیراف مورد استفاده بخشی از ناوگان نفت و گاز جنوب استان است، برای اختصاص اعتبار جهت بهسازی آن پیگیری و نشست هایی برگزار شده که انتظار می رود وزارت نفت نیز تعهدات خود را در زمینه بهسازی آن اجرایی کند.

گفتنی است اتوبان جم سیراف از محورهای پرتردد استان است که به طور میانگین روزانه ۱۵ هزار تردد خودروهای مختلف در آن به ثبت می رسد و ۱۶ درصد آن شامل خودروهای سنگین است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.