| کد خبر: 266316 |

۳۵ میلیارد تومان برای طرح های راهداری استان بوشهر تخصیص یافت

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه برخی از پروژه های شاخص راهداری در دهه فجر امسال وارد مدار بهره برداری می شود گفت: ۳۵ میلیارد تومان برای طرح های راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است.

تین نیوز

​معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه برخی از پروژه های شاخص راهداری در دهه فجر امسال وارد مدار بهره برداری می شود گفت: ۳۵ میلیارد تومان برای طرح های راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، بهرام اسدی در بررسی پروژه های راه روستایی شهرستان دشتی با بیان اینکه طرح های روستایی نقش مهمی در ایمن سازی محورها است، اظهار داشت: در مجموع طرح های مهمی در حوزه روستایی در حال اجراست که بخشی از آنها امسال افتتاح می شود.

وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی پروژه راهسازی محور باغان به سرچشمه در شهرستان های دشتی و جم خاطرنشان کرد: احداث این جاده به طول 14 کیلومتر ضمن کوتاه کردن مسیر دسترسی به مرکز استان به مناطق دشتی و جم، جابه جایی محصولات کشاورزی این مناطق را نیز تسهیل می کند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه مسیر راه روستایی باغان به سرچشمه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، ادامه داد: تکمیل پروژه بهسازی و تعریض جاده شنبه به  ناصری در دشتی اجرایی شده و اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی به پروژه بهسازی و تعریض محور روستایی گزدراز به  شیخیان در محور مواصلاتی دشتی اشاره کرد و گفت: قطعه اول این پروژه با اعتبار 10 میلیارد تومان، اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، قطعه دوم نیز در مرحله مطالعه و تهیه برآورد اعتبار است.

اسدی به پروژه پل کاکی به شیخیان در دشتی پرداخت و با بیان اینکه این محور مواصلاتی یکی از مطالبات چندین ساله مردم بخش کاکی بوده، اضافه کرد: اکنون با اعتبار 25 میلیارد تومان این پروژه فعال است و بهره برداری از آن، زمینه تسهیل تردد روستاهای بخش کاکی را فراهم می کند.

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه برخی از پروژه های شاخص راهداری در دهه فجر امسال وارد مدار بهره برداری می شود، گفت: 35 میلیارد تومان برای طرح های راهداری شهرستان دشتی تخصیص یافته است.

اسدی از فعال بودن طرح های راهسازی در روستاهای استان با اعتبار 300 میلیارد تومان خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.