| کد خبر: 264821 |

۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی بوشهر جابه‌جا شدند

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲ میلیون و ۹۶۰هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه جا شده اند.

تین نیوز

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲ میلیون و ۹۶۰هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه جا شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفری رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیون و ۹۶۰هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده اند.

وی اظهارکرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۳۱۲ هزار و ۴۶۱ سفر انجام شده که نسبت به دوره مشابه پارسال ۷۱ درصد افزایش داشته است.

جعفری درباره ترکیب استفاده از ناوگان عمومی در استان یادآور شد: ۷۱ درصد جابجایی مسافران با اتوبوس، ۲۶ درصد با مینی بوس و ۳ درصد در قالب سواری بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت به صورت اینترنتی انجام می شود و طی سالجاری نیز شاهد رشد ۱۰ درصدی خرید اینترنتی بلیت اتوبوس بوده ایم.

جعفری با بیان اینکه در بوشهر ۴۱ شرکت حمل و نقل در قالب ۱۱۷۳ ناوگان در بخش مسافر بین شهری فعال هستند، افزود: مسافران می توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را در خصوص خدمات بخش حمل ونقل مسافر، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر، شرکت های مسافربری و یا تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت، راننده یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.