| کد خبر: 264799 |

انتقال مسافر به مقصد ایلام – تهران و برعکس با میانگین ۸ سرویس اتوبوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، گفت: به طور میانگین ۸ سرویس اتوبوس کار جابه جایی مسافر به مقصد ایلام- تهران و بالعکس را انجام می ‎دهند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، گفت: به طور میانگین ۸ سرویس اتوبوس کار جابه جایی مسافر به مقصد ایلام- تهران و بالعکس را انجام می ‎دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای مسافر از استان به تهران و بالعکس با پیگیری و تلاش استاندار و توافقات صورت گرفته، تعداد سرویس ها به طور میانگین به ۸ سرویس جهت جابه جایی مسافران افزایش یافت. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به خرید حضوری بلیت، گفت: بیش از یک میلیون و ۸۴۰ هزار و ۷۲۷ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان از ابتدای سال جاری تاکنون جابه جا شده اند. 

وی با بیان اینکه این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش نشان می دهد، گفت: ۸۲ شرکت مسافربری در استان فعالیت دارند. 

چشمه خاور با بیان اینکه این تعداد مسافر در قالب ۱۳۳ هزار و ۳۹۳ سفر جابه جا شده اند، افزود: این میزان جابه جایی افزایش ۱۰ درصدی تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته را در این بازه زمانی نشان می دهد. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام عنوان کرد: مسافران می توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و درصورت لزوم در کمیسیون های مربوط به تخلف شرکت، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.