| کد خبر: 262977 |

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به طرح های راهسازی دشتی و تنگستان​

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس از تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات منابع ملی برای طرح های راهسازی خبر داد و گفت: در این راستا ۷۰ طرح برای ایمن سازی و تکمیل محورهای مواصلاتی دشتی و تنگستان اجرا شده است.

تین نیوز

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس از تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات منابع ملی برای طرح های راهسازی خبر داد و گفت: در این راستا ۷۰ طرح برای ایمن سازی و تکمیل محورهای مواصلاتی دشتی و تنگستان اجرا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، غلامحسین کرمی در بررسی طرح های راهسازی رفع مشکلات محورهای مواصلاتی دشتی و تنگستان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در نشست با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در راستای ایمن سازی راه های جاده ای دشتی و تنگستان مذاکره و طرح های مهمی با تخصیص اعتبارات لازم تدوین و عملیاتی شد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکلات عدیده در محورهای مواصلاتی دشتی و تنگستان گفت: تکمیل طرح های راهسازی در جاده های این شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه محسوب می شود تأکید کرد: باید در زمینه تقویت راه ها اقدامات اساسی انجام شود.

وی با تأکید بر لزوم بهبود وضعیت راه های شهرستان های دشتی و تنگستان تصریح کرد: با توجه به حادثه خیزی برخی از محورهای جاده ای این 2 شهرستان نیاز است که برای افزایش ایمنی آنها اقدامات اساسی صورت گیرد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با تلاش های انجام شده و همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و فرمانداران دشتی و تنگستان ، 70 پروژه راهسازی در این 2 شهرستان عملیات آنها شروع ، تکمیل و یا در حال انجام است.

کرمی با اشاره به اجرا راه مواصلاتی باغان به سرچشمه در شهرستان دشتی گفت: محور جاده ای گزدراز به شیخیان و سه راه زیارت، جاده کاکی به شیخیان، بلوار و روشنایی بادوله به کاکی، دوربرگردان روستای گنخک، تعریض جاده چاووشی به چهله و پروژه راه مواصلاتی خورموج به لاور در شهرستان دشتی اجرایی شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از اجرا طرح راهسازی 2 گلزار شهدای لاور شرقی و کردوان خبر داد و بیان کرد: راه مواصلاتی و دسترسی به روستای زیارت ، چاهکاه به شنبه، ایمن سازی و روشنایی از خورموج به سه راه زائر عباسی در شهرستان دشتی برخی اجرا و تعدادی هم در مرحله برگزاری مناقصه است.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به راه های مواصلاتی در تنگستان پرداخت و خاطرنشان کرد: در این راستا پروژه راهسازی آباد به چاهپیر، قنبری به سه راه انبارک و قباکلکی، باغک شمالی و جنوبی تعریض و بهسازی راه ارتباطی عالی حسینی به بزرگراه بوشهر و چند پروژه دیگر در محور جاده ای بخش ساحلی تنگستان اجرا شده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طرح های یاد شده در حال اجرا و یا تکمیل است که اعتبارات آن از منابع ملی به میزان 300 میلیارد تومان تأمین شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.