| کد خبر: 257946 |

قطری ها در بندر دیر سرمایه گذاری می کنند؟

ظرفیت و فرصت های سرمایه گذاری بندر دیّر برای هیات سرمایه گذار قطری در ارتباطی ویدئو کنفرانسی و با حضور عضو هیات عامل و معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، تشریح شد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرمایه گذاران قطری اظهار کرد: توسعه زیرساخت های بندری در اولویت پروژه های بنادر استان بوشهر بوده و در همین راستا توجه ویژه ای به جذب سرمایه گذاران توانمند داخلی و خارجی شده است. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد شکیبی نسب افزود: بندر دیر از لحاظ جغرافیایی نزدیک ترین بندر کشور به قطر است که به تناسب این موقعیت استراتژیک در حوزه صادرات و ترانزیت تمرکز ویژه ای به بندر دیر معطوف شده است. 

وی بیان کرد: با چشم انداز روشن توسعه صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس طی یک سال گذشته پروژه محوطه سازی در بندر دیر به سرانجام رسیده و اکنون عملیات اجرایی احداث چهار پست اسکله در بندر دیر در دست انجام است. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اکنون سرمایه گذاران قطری داوطلب سرمایه گذاری در بندر دیر هستند که در همین راستا مطالعات ارزشمندی نیز پیرامون ظرفیت های توسعه ای این بندر انجام دادند. 

شکیبی نسب یادآور شد: سرمایه گذاران قطری در تداوم نگاه مثبت خود برای سرمایه گذاری در بندر دیر، فردا دوشنبه نیزبه صورت میدانی از این بندر بازدید می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.