| کد خبر: 252905 |

جاده ساحلی گناوه به بندرریگ مسدود شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: جاده نوساز گناوه - گشویی به بندر ریگ به علت انجام تعمیرات پل و آسفالت از روز جاری به مدت سه شبانه روز مسدود شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه گفت: جاده نوساز گناوه - گشویی به بندرریگ به علت انجام تعمیرات پل و آسفالت از روز جاری به مدت سه شبانه روز مسدود شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،سیدابوالحسن علوی افزود: با توجه به مسدود شدن این محور پرتردد تا ۹ اسفند ماه جاری، رانندگان از مسیر جایگزین محور اتوبان گناوه - برازجان - بندرریگ تردد کنند.

وی اظهارداشت: با احداث این جاده، فاصله ۲۵ کیلومتری بندر ریگ به بندر گناوه به ۱۲ کیلومتر کوتاه تر و بار عظیمی از ترافیک بر بزرگراه گناوه به برازجان کوتاه کاهش یافته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه گفت: محور ساحلی بندر ریگ به گناوه در ادامه محور ساحلی بوشهر، شیف به بندر ریگ در سه فاز اجرایی مطالعه شده است که فاز اول آن از میدان ورودی " امام علی (ع)" بندر ریگ به میدان ورودی شهر گناوه در دهه فجر ۱۴۰۰ با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.

عملیات اجرایی قطعه اول این پروژه در سال ۹۴ با اعتبار ۸۱ میلیارد ریال و به طول پنج کیلومتر اتمام رسید و ادامه آن بعد از طی سه سال مجدد شروع اما بلاتکلیف ماند تا اینکه در سال ۱۴۰۰ با روی کارآمدن دولت سیزدهم تکمیل شد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.