| کد خبر: 187339 |

معاون استاندار بوشهر:

تسریع در تکمیل پروژه‌های راهسازی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

تسریع در تکمیل پروژه‌های راهسازی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

تین نیوز

 معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تکمیل پروژه‌ها در زمان مقرر را ضروری دانست و گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌های راهسازی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، مهرداد ستوده در بازدید از پروژه‌های راهسازی شمال استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه راه‌ها و زیرساخت‌های مواصلاتی استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی تکمیل پروژه‌ها را یکی از اولویت‌های استان بوشهر دانست و ادامه داد: در مناطق شمالی استان بوشهر طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در حوزه راهسازی در دست اجرا است که تکمیل و تسریع در اجرای این پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر قول داد با تلاش استاندار در مرکز و کمک و همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بتوانند مشکلات پیش روی پروژه‌ها را به حداقل برسانند و تسریع در تکمیل پروژه‌ها را با جدیت هرچه بیشتر دنبال کنند.

پروژه‌های راهسازی شمال استان بوشهر از جمله پروژه دیلم به بهبهان و پروژه ورودی دیلم و همچنین پروژه گناوه - گوره - گچساران و پروژه جاده بندر ریگ به گناوه مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید مدیران همراه و پیمانکاران پروژه‌های یادشده ضمن تشریح پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و همچنین بیان مشکلات و موانع موجود، مدیریت استان را در جریان اطلاعات پروژه‌ها قرار دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.