| کد خبر: 176244 |

◄ تقدیر مه‌آبادی از مدیرکل و مسوول امور حقوقی فرودگاه های استان بوشهر

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با ارسال لوح تقدیری از مدیرکل و مسئول امور حقوقی فرودگاه بوشهر قدردانی کرد.

تین نیوز

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با ارسال لوح تقدیری از مدیرکل و مسئول امور حقوقی فرودگاه بوشهر در راستای تملک بیش از 345 هکتار از اراضی فرودگاه‌های استان بوشهر قدردانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های بوشهر، کمال دهقان‌منشادی، مدیرکل و علیرضا سعیدی‌فر، مسئول امور حقوقی فرودگاه بوشهر در راستای مستندسازی دارایی‌های غیر منقول و حفظ حقوق بیت‌المال از سوی رحمت‌اله مه‌آبادی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی در متن تقدیر خود آورده است: قطعا خیزش و جنبش اساسی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای اجرای ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، ایفای وظایف مقرر در قانون جامع حدنگاری (کاداستر) کشور، اقدام به تثبیت مالکیت دولت بر اراضی تحت اختیار این شرکت و جلوگیری از تعدیات افراد سودجو، فرصت طلب و بعضا مجرمان حرفه‌ای کاری بس بزرگ و بی بدیل در سطح دولت بوده و فرآیند نیل به اهداف و تحقق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این راستا با تاسی از منویات مقام معظم رهبری بوده و مصداقی بارز در تبعیت از اوامر ایشان است که با همکاری جنابعالی و سایر همکاران آن فرودگاه میسر شد.

مه‌آبادی افزوده است: لازم است با عمل به کلام امام زین‌العابدین، از همکاری صادقانه، جهادی و قانونمند شما در راستای تحقق وظایف و تکالیف قانونی امر مستندسازی دارایی‌های غیرمنقول دولت و حفظ حقوق بیت المال قدردانی و تشکر به عمل‌آورده، رجا واثق دارد خداوند متعال همواره خدمتگزاران صادق را در کنف حمایت خود محافظت و توفیق عطا می‌کند. از یگانه هستی‌بخش استقامت در عرصه خدمت و دوام توفیقات جنابعالی را در خدمت به‌نظام مقدس اسلامی خواستار است.

طی 18 ماه گذشته تعداد 67 برگ سند تک برگ مالکیت مربوط به اراضی فرودگاه‌های استان بوشهر به مساحت بیش از 345 هکتار صادرشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.