| کد خبر: 262800 |

حضور گروه مپنا در دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی

گروه مپنا با حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته به ارائه دستاوردهای تخصصی حوزه ریلی پرداخت و در حاشیه این نمایشگاه قراردادها و تفاهمنامه های مختلفی امضا شد.

تین نیوز

گروه مپنا با حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته به ارائه دستاوردهای تخصصی حوزه ریلی پرداخت و در حاشیه این نمایشگاه قراردادها و تفاهمنامه های مختلفی امضا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مپنا، غرفه مپنا در نخستین روز نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، در سالن 8 و 9 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، میزبان مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی بود و همچنین مورد استقبال بازدیدکنندگان داخلی و بین المللی قرار گرفت.  

شرکت واگن پارس مپنا در روز ابتدایی نمایشگاه دو قرارداد فروش واگن را به امضا رساند. در اولین قرارداد 100 دستگاه واگن مخصوص حمل غلات از سوی شرکت واگن پارس به شرکت پارسیان ریل شرق به فروش رسید. در قرارداد دوم تعداد 50 دستگاه واگن مخصوص حمل بالاست (واگن شن کش) توسط واگن پارس به شرکت تجارت کوشش سپاهان فروخته شد. این قراردادها از سوی شکرالله شفیع زاده مدیرعامل تجارت کوشش سپاهان، محمد رضایی مدیرعامل پارسیان ریل شرق و مرتضی ملانژاد مدیرعامل شرکت واگن پارس امضا شد.

همچنین شرکت واگن پارس به نمایندگی از گروه مپنا در روز دوم نمایشگاه حمل و نقل ریلی، توافقنامه 30 دستگاه واگن مسافری را با شرکت راه آهن شرقی بنیاد (از زیرمجموعه های بنیاد مستضعفان) به امضا رساند.

دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته با بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش بنیان و فعال حمل و نقل ریلی داخلی و خارجی روز چهارم مهر 1402 آغاز به کار کرده و تا هفتم مهر ادامه خواهد داشت و در مدت برگزاری نمایشگاه، ورکشاپ و سمینارهای مختلفی برگزار خواهد شد.

ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گفتنی است غرفه بزرگ گروه مپنا در سالن 8 و 9 نمایشگاه، با ارائه انواع دستاوردها و رویدادهای گوناگون میزبان متخصصان و فعالان حوزه ریلی ایران و دنیاست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.