| کد خبر: 261772 |

حضور هیئت مدیره گروه مپنا در کارخانه واگن پارس مپنا

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه مپنا در سفر کاری یک روزه به استان مرکزی، از کارخانه شرکت واگن پارس مپنا در اراک بازدید کردند.

تین نیوز

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه مپنا در سفر کاری یک روزه به استان مرکزی، از کارخانه شرکت واگن پارس مپنا در اراک بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا، اعضای هیئت مدیره گروه با همراهی مدیرعامل بخش حمل و نقل، معاونان منابع انسانی و اقتصادی و مالی گروه، مدیرعامل شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا، مدیرعامل شرکت واگن پارس مپنا و با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت واگن پارس، از بخش های مختلف سالن های تولید این کارخانه بازدید و به یادمان شهدای این شرکت در سال 1367، ادای احترام کردند.

مدیرعامل گروه مپنا از واحد پژوهش و فناوری شرکت واگن پارس مپنا نیز بازدید کرد. همچنین در نشست مشترک هیئت مدیره گروه و مدیران ارشد شرکت واگن پارس مپنا نیز اهم اقدامات، رفع موانع تولید، برنامه های راهبردی توسعه و … مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

در این رویداد، «محمد اولیاء» در دیدار با مدیران شرکت واگن پارس مپنا، با ابراز خرسندی خود و دیگر اعضای هیئت مدیره گروه از حضور در کارخانه واگن پارس، اظهار داشت: پیوستن واگن پارس به گروه مپنا باعث شده تا تولید مجدداً در این مجموعه رونق گرفته و شرکتی پویا و در حال تولید مستمر داشته باشیم. با وجود گذشت مدت زمانی نه چندان زیاد و انتقال سند مالکیت واگن پارس، خوشبختانه کارکنان در این مجموعه در قالب استانداردهای گروه مپنا در حال فعالیت هستند و این امر قابل قدردانی است.
او گفت: امروز جلسه هیئت مدیره گروه مپنا در دوران اخیر، برای اولین بار در محل یکی از پروژه های مپنا برگزار و موضوعات مرتبط مطرح شد و نتایج مثبتی نیز خواهد داشت.
همچنین در نشست مشترک مدیرعامل گروه با اعضای شورای کار شرکت واگن پارس مپنا، مسائل مرتبط کارگری مورد بررسی قرار گرفت.
شرکت واگن پارس مپنا، اولین و بزرگترین مجموعه ریلی در خاورمیانه بوده که در سال ۱۳۵۳ خورشیدی تاسیس و در سال ۱۳۶۷ به بهره برداری رسیده است. واگن پارس علاوه بر تولید و عرضه محصولات صنایع ریلی داخلی، محصولات خود را تا کنون به پنج کشور صادر کرده است.
در سال ۱۳۹۹ خورشیدی، انتقال سند مالکیتی واگن پارس به امضا رسید و واگن پارس به مالکیت صددرصدی مپنا درآمد.
بر اساس آمارهای مستند، ۶۵ درصد از ناوگان ریلی کشور توسط واگن پارس مپنا تولید شده است. واگن های باری و مسافری، مترو، ترنست، لوکوموتیوهای باری و مسافری به همراه پل تلسکوپی فرودگاهی از جمله محصولات واگن پارس مپنا محسوب می شوند. واگن پارس تاکنون قراردادهای انتقال تکنولوژی نیز با شرکت های معتبر از جمله زیمنس، آلستوم، بومباردیر و …داشته و این دانش به توسعه محصولات این شرکت کمک شایانی نموده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.