| کد خبر: 239583 |

◄ رکورد سالانه تولید واگن در واگن پارس شکسته شد

با تولید ۵۱۰ واگن در واگن پارس مپنا از ابتدای سال تاکنون رکورد تولید واگن در تاریخ صنعت کشور شکسته شد.

تین نیوز

پارسال در این  مدت در ماه 25 واگن در ماه و اکنون در ماه 100 واگن در ماه ساخته می شود که برنامه برای افزایش آن به 120 واگن در ماه در حال انجام است .

علی ابادی مدیرعامل گروه مپنا که واگن پارس را در زیر مجموعه خود دارد در بازدید از این کارخانه گفت: این امر با حمایت از کارکنان و صنعتگران محقق شده است و هنوز ظرفیت وجود دارد تا به تولید سالانه اضافه شود.
 
وی با اشاره به اینکه واگن پارس متحول شده است گفت: برنامه تولید موتور ملی در پایان راه است و برای تامین نیاز کشور به لوکوموتیو در داخل مانعی وجود ندارد و این گروه قادر به رفع نیازهای ریلی کشور است.
 
مولانژاد مدیر عامل واگن پارس نیز با بیان اینکه موفقیت حاصل شده جمعی است و حتی مسئولین استان نیز در آن دخیلند گفت : برای این رکورد شکنی دستگاهها و ماشین آلاتی که کنار گذاشته شده بود به کار افتاد و اکنون نیروها با آرامش در حال کارند.
 
احمدی مدیر هلدینگ ریلی کشور نیز با اشاره به افزایش 20 تا 25 درصدی به ظرفیت اسمی کارخانه از ادامه تلاش ها برای تولید بیشتر خبر داد.
 
شرکت واگن پارس واحد تولیدی مادر تخصصی در حوزه محصولات ریلی خاورمیانه است در فضایی به وسعت ۳۳ هکتار به‌عنوان بزرگترین سازنده انواع لوکوموتیو ، واگن‌های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه، متولی اصلی تولیدات سیستم حمل و نقل ریلی ایران فعال است.
 
تاکنون ۱۲ هزار انواع واگن باری (نیمی از واگن‌های باری کشور)، ۴۰۰ دستگاه واگن مسافربری و ترنست و ۳۰۰ واگن مترو در شرکت واگن پارس اراک تولید شده است.
واگن بالاست برای حمل شن و ماسه مناسب است و در معادنی که مجهز به سیستم تیپر نباشند و در آن‌ها از پل تخلیه استفاده می‌شود، کاربرد بسیار عالی دارد.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.