| کد خبر: 261770 |

مرکزهوایی گروه مپنا موفق به دریافت گواهینامه پارت ۱۴۷ شد

مرکز آموزش هوایی شرکت مهندسی و ساخت موتور و تجهیزات هوایی ایرانیان گروه مپنا موفق به دریافت گواهینامه پارت 147 از سازمان هواپیمائی کشوری شد.

تین نیوز

مرکز آموزش هوایی شرکت مهندسی و ساخت موتور و تجهیزات هوایی ایرانیان گروه مپنا موفق به دریافت گواهینامه پارت 147 از سازمان هواپیمائی کشوری شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا، گواهینامه پارت 147 توسط سازمان هواپیمایی کشوری که نماینده رسمی ایکائو ICAO (سازمان بین المللی هوانوردی غیر نظامی International Civil Aviation Organization) است، صادر می شود. این گواهینامه در دو بخش Basic  و Type  به متقاضیان ارائه می شود و اخذ  این مجوز برای برگزاری دوره های Basic به منزله داشتن مجوز برگزاری دوره های B1(Aircraft Airframe & Power Plant Course) یا دوره آموزش موتور و بدنه هواپیما و  B2 (Aircraft Electric & Electronic Course)یا دوره الکتریک و الکترونیک هواپیماست.

بنابراین تمامی دانش پذیرانی که ماژول های مختلف این دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذرانند و در آزمون های پس از آن حائز نمره قبولی شوند، می توانند مدرک  B1و B2 را در این حوزه دریافت نمایند. این مدارک جزو ملزومات حرفه ای برای اشتغال و اکتساب سمت های تخصصی و مهارتی در صنعت هوایی کشور و (خارج از کشور) محسوب می شود.

شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات هوایی ایرانیان گروه مپنا برای دریافت این گواهینامه از ابتدای سال 1401 با بهره گیری از مدیریت و کارشناسان زبده و مشاوران برجسته در این زمینه، تمامی الزامات قانونی و تجهیزات مکانی، حقوقی، سخت افزاری و نرم افزاری لازم  و نیروی انسانی متخصص برای تصدی پست های مختلف و تدریس دوره های تخصصی را فراهم کرد. همچنین امکانات این مرکز در چندین مرحله توسط سرممیز سازمان هواپیمایی کشوری مورد ممیزی قرار گرفت ودر خرداد ماه 1402 موفق به اخذ گواهینامه پارت 147 برای برگزاری دوره های BASIC  از سازمان هواپیمایی کشوری شد.

این گواهینامه برای برگزاری دوره های تخصصی صنعت هواپیمایی و در نتیجه کمک به بهبود صنعت هوانوردی کشور، ارتقای سطح پروازها و رشد رفاه عمومی موثر خواهد بود. همچنین گروه مپنا می تواند با توسعه این دوره ها و جذب دانش پذیر از داخل و خارج کشور از طریق ایجاد فرصت های مناسب تحصیلی برای دانشجویان خارجی درآمد ریالی و ارزی خود را رشد دهد.

گفتنی است اعتبار این گواهینامه منوط به پشت سرگذاشتن موفقیت آمیز ممیزی های سازمان هواپیمایی کشوری است که به صورت دوره ای و موردی انجام می شود. همچنین این مرکز در حال حاضر در حال برنامه ریزی و آماده سازی خود برای دریافت گواهینامه پارت 147 در بخش TYPE  است.

مرکز آموزش هوایی مپنا امکان جذب دانش پذیر در دوره های ذکر شده  را دارد؛ علاقمندان می توانند از راه های ارتباطی زیر برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند:

Aviation.Training@mapnaaero.com

شماره همراه:

09395050521

تلفن ثابت:

36183067-026

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.