| کد خبر: 261230 |

بازدید استاندار البرز و فرماندار فردیس از کارخانجات گروه مپنا

استاندار البرز و فرماندار فردیس طی بازدید از کارخانجات گروه مپنا در این استان با محمد اولیاء، مدیرعامل مپنا گفتگو کردند.

تین نیوز
استاندار البرز و فرماندار فردیس طی بازدید از کارخانجات گروه مپنا در این استان با محمد اولیاء ، مدیر عامل مپنا گفتگو کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ مجتبی عبداللهی، استاندار البرز و پیام خداداد کاشفی، فرماندار فردیس در این بازدید با دستاوردها و بخش هایی از کسب و کارهای گروه صنعتی مپنا آشنا شدند.

در این بازدید همچنین پیرامون کسب و کار سلامت و تجهیزات پزشکی در مپنا گفتگوهایی صورت گرفت و ضمن بازدید از دستگاه های سی تی اسکن متعلق به مپنا امکان بهره برداری از این دستگاه ها در بیمارستان جدید التأسیس شهرستان فردیس بررسی شد.

 مدیر عامل گروه مپنا تاکید کرد با توجه به قرارگیری بیشتر کارخانجات گروه در این استان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، مپنا در صدد است در این حوزه اقداماتی انجام دهد.

همچنین فرماندار فردیس از ارائه خدماتی در حوزه های زیرساختی و هوشمندسازی به این شهرستان از سوی گروه مپنا خبر داد.

در ادامه این بازدید، فعالیت های حوزه IOT و مرکز تعمیر موتور هوایی مپنا از محورهای مورد بحث در این بازدید بود. همچنین شارژرهای خودرو برقی و نمونه های این خودروها و باطری های موجود و نیز ظرفیت تجاری سازی آنها در استان البرز مورد بررسی واقع شد.

بازدید 2

بازدید 1

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمدعلیزاده 3 2

    استاندار بی مسعولیت و فرماندار بی خاصیت باید البرز وفردیس بجای بازدید بی مورد میبایست به اساسنامه گروه مپنا تاکیدکنندکه مصیبت ها آلودگی ها وترافیک وسموم این کارخانجات مال شهرفردیس هست کارش تفریحش مال تهران وکرج هست این نه عدالت هست نه فهم مسعولین تاسف میخورم به فهم مدیران استانم شهرم فردیس چه اینگونه مسعولان بیسوادی دارد

    • مصطفی 1 0

      دوست عزیز شما که روی سواد مسئولین تاکید داری، مسئول با با عین نیست و با همزه نوشته میشه.

  • مراد حاصل 4 0

    بهترین جوشکارم هیچ مشکلیم ندارم گروه مپنا برای مصاحبه کاری بهم زنگ زدن رفتم بهترین تستم دادم بعدا ردم کردم دلیلشو پرسیدم هیچ جوابی نداشتن بده ولی اون لحظه ای که رفتم برای تست جوش یکی از کارگرهای زحمتکشش که اونجا بود از من پرسید که پارتیت کیه گفتم من شهرستانیم آشنا ندارم پارتیمم خداست گفت اگه اینجا بیای برا استخدام آشنا نداشته باشی مظلوم واقع میشی. اونجا بود که فهمیدم انتخابشون بر اساس شایسته سالاری نیست بلکه با زدو بنده و پارتی بازیی. الانم استاندار و فرماندار تشریف بوردن اونجا به جای اینکه موز بورن بهتر بود که به این موارد رسیدگی کنن البته اگر بتونن. یا حق

  • مجید 0 1

    مپنا الودگی نداره دوم مپنا ربطی به فردیس نداره فردیس هیچ وقت نباید شهرستان میشد سوم اینکه البرز قطب برتر صنعت ایران باید تولیدات مپنا در منطقه ی ماهدشت تجاری سازی بشود