| کد خبر: 258247 |

محمد اولیاء مدیرعامل گروه مپنا شد

گروه مپنا با صدور اطلاعیه ای که در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) منتشر شد، مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره خود را معرفی کرد.

تین نیوز

گروه مپنا با صدور اطلاعیه ای که در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) منتشر شد، مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره خود را معرفی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ هیئت مدیره گروه مپنا، به منظور تعیین سمت اعضا و به استناد مواد شماره 119، 124 و 128 قانون تجارت، روز سه شنبه ششم تیر ماه 1402 تشکیل جلسه داد.

در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره به نمایندگی از سهام داران برگزار شد، از زحمات اعضای سابق هیئت مدیره به ویژه دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت که در دوران تصدی خود در گروه مپنا، مجدانه موجبات اعتلا و توسعه چشمگیر این مجموعه را فراهم آوردند تقدیر و تشکر شد.

در ادامه  محمد اولیا مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل جدید گروه مپنا انتخاب شد.

همچنین بر اساس مصوبات این جلسه، علیرضا خجسته وهاب زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره، خلیل بهبهانی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و محسن امیری به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شدند.

محمد اولیاء مدیرعامل جدید گروه مپنا، متولد سال 1349 و دانش آموخته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک به ترتیب از دانشگاه های فردوسی مشهد و صنعتی شریف است.

او تحصیلات خود را در مقطع دکتری در رشته سیستم های تولید دانشگاه بیرمنگام انگلستان به پایان رسانده است.

محمد اولیاء از سال 1378 در گروه مپنا در سمت های مختلف اجرایی، مدیریتی و همچنین هیئت مدیره شرکت های مختلف گروه مپنا اشتغال داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.