| کد خبر: 257704 |

◄ تکذیب خبر تعیین مدیرعامل گروه مپنا/ گمانه زنی ها ادامه دارد

خبر انتصاب سعید محمدزاده مدیرعامل اسبق راه آهن به مدیرعاملی مپنا که از سوی رسانه های تخصصی برق منتشر شده بود از سوی روابط عمومی مپنا تکذیب شد.

تین نیوز

 خبر انتصاب سعید محمدزاده مدیرعامل اسبق راه آهن به مدیرعاملی مپنا که از سوی برخی رسانه های تخصصی برق منتشر شده بود از سوی روابط عمومی مپنا تکذیب شد.

به گزارش تین نیوز ، پیگیری های خبرنگار ما نیز نشان می دهد هنوز به طور قطعی مشخص نیست چه کسی جایگاه مدیرعاملی شرکت مپنا را کسب خواهد کرد و حتی خود سعید محمدزاده نیز خبر برخی رسانه ها که او را مدیرعامل مپنا معرفی کرده بودند، رد کرده است.

اما ماجرا از آنجا آب می خورد که پس از انتخاب عباس علی آبادی مدیرعامل مپنا به عنوان وزیر صمت که کمتر از دو هفته پیش رقم خورد، گمانه زنی ها برای جایگزین  او در مپنا، در رسانه ها و محافل تخصصی شروع شد و تا جایی پیش رفت که روز گذشته برخی رسانه ها حتی خبر قطعی انتخاب مدیرعامل مپنا را نیز منتشر کردند.

در همین زمینه برق نیوز روز گذشته عنوان کرد که علی اکبر محرابیان وزیر نیرو تلاش دارد برخی از نزدیکانش نظیر محمود کمانی ریاست فعلی ساتبا و یا اکبری ریاست فعلی ساتکاب را به عنوان جایگزین علی آبادی معرفی نمایید اما احتمالا در نهایت گزینه مورد نظر آستان قدس رضوی به عنوان سهامدار عمده مپنا بتواند بر این صندلی مهم مدیریتی صنعت برق تکیه بزند.

این رسانه تاکید کرد که بررسی ها نشان می دهد تا این تاریخ سعید محمدزاده که در سمت مدیرعامل بخش نفت و گاز شرکت مپنا مشغول به فعالیت بوده به عنوان گزینه نهایی مورد تایید آستان قدس است، ولی وزارت نیرو در پی تغییر این تصمیم و انتخاب فردی دیگر است. یکی از افرادی که برای مدیرعاملی مپنا پیشنهاد شده بود، همایون حائری معاونت برق و انرژی وزارت نیرو است که چند سالی از بازنشستگی اش می گذرد. علی آبادی نیز قبل از مپنا همین سمت را در وزارت نیرو بر عهده داشت.

به گزارش تین نیوز، به دنبال انتشار این خبر، مدیریت ارتباطات و بازار گروه مپنا به این رسانه جوابیه ای ارسال کرد که در آن آمده است: در پی انتشار اخبار گمانه­ زنی­ ها درباره انتخاب مدیرعامل گروه مپنا که متعاقب انتخاب دکتر عباس علی آبادی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است، به اطلاع می رساند اخبار منتشر شده در این زمینه صحت ندارد. نظر به اهمیت موضوع، تصریح می شود تا پیش از اعلام رسمی از سوی گروه مپنا در مجاری اطلاع رسانی که منوط به تعیین مدیرعامل این گروه وفق قوانین ناظر بر فعالیت شرکت است، هر گونه خبر مربوط به تعیین مدیرعامل گروه مپنا که تاکنون منتشر شده یا من بعد خواهد شد صحت نداشته و فاقد اعتبار است.

قابل ذکر است که در شبکه های اجتماعی نیز اسامی برخی افراد برای تصدی مدیرعاملی مپنا منتشر شده است.

محمود کیانی نایب رئیس هیات مدیره مپنا، محمدرضا مدرس خیابانی عضو هیئت مدیره مپنا، سعید محمد زاده معاون بخش نفت و گاز مپنا، همچمین علیرضا یزدی زاده معاون برنامه ریزی مپنا، افرادی هستند که در مپنا سابقه فعالیت داشته اند. همچنین مجتبی اکبری، محسن امیری، ابوالفضل عسگری، مالک رحمتی و همایون حائری افرادی هستند که از خارج از مپنا در شبکه های اجتماعی از آنها نیز به عنوان کاندیداهای مدیرعاملی مپنا نام برده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    آقای محمدزاده ضعیفترین مدیر عامل ۲۰ سال اخیر در راه آهن بود
    و این انتخاب احتمالی فاجعه برای مپنا خواهد بود

    • کارمند مپنا 1 0

      احسنت
      متاسفانه انتخاب مدیرعامل مپنا سیاسی شده !!!
      هر طیفی سمت خود می کشد
      بهتر است دو سه گزینه از درون مپنا معرفی سپس فراخوان بگذارند و بهترین و مقبول ترین نفر انتخاب شود

    • ناشناس 1 0

      سلام
      انتخاب مدیری مورد تایید وزارت نیرو باید به عنوان یک اصل در تصمیم گیری قرار گیرد
      آقای حائری گرچه بازنشسته هستند ولی گزینه مناسبی به نظر می رسند
      آقای مهندس عسگری شیرانی بهبهانی نیز مورد تایید اکثر مپنایی ها می باشند
      به هر حال نباید مپنا را به حال خود رها کرد و مدیرعامل آن باید فورا تعیین شود

    • حسین 1 0

      بهترین انتخاب برای خراب کردن مپنا همین آقای محمدزاده رفیق آقای زنگنه می باشند !!!!!

  • کارمند مپنا 1 0

    باسلام
    جدا از درست بودن انتصاب آقای دکتر محمدزاده به سمت مدیر عامل گروه مپنا که قطعا از گرینه های مطرح شده در گزارش شما به لحاظ علمی وفنی بهتر هستند سوالی که اینجا مطرح می شود اینست که مگر مپنا یک مجموعه خصوصی نیست ودر مجموعه های خصوصی تصیمیات اینگونه را آن کسی می گیرد که سهامدار ارشد است و بعد با سهامدارن دیگر توافق می کند این وسط نقش آقای محرابیان به عنوان وزیر نیرو را نمی فهمیم که ایشان کجای معادله قرار دارند که در حال اعمال نفوذ هستند وچرا باید دولت در انتصاب یک بخش خصوصی که حداقل ظاهرا بخش موفقی هم هست دخالت کند آیا دوستان سعی دارند اینجا را هم به سرنوشت دیگر جاهها مثل ایران خودرو وسایپا وفراب و...دچار کنند ویک جای سالم باقی مانده را از بین ببرند

    • محمد 0 2

      حتما یا شما کارمند مپنا نیستید یا دو روزه کارمند مپنا شدید !!!
      بیزینس اصلی مپنا برق است
      مدیرعامل آن باید سابقه برقی داشته باشد
      آقای محمدزاده با کمتر از یکسال مدیر ارشد شدن در مپنا نه در خانواده مورد تایید است نه در وزارت نیرو !!!

  • شاه غلام 1 0

    ایشان خطی بود ولی کارکنان شرکت بالا در روزگار ایشان به روز سیاه نشستند و ایشان کوچکترین تعاملی که با آنها نداشت بیشترین اصطکاک ها هم شکل گرفت
    نکته تلخ دیگر همه این اتفاقات و حتی بیشترین لطمات وارده به نیروی انسانی راه آهن در این دوران مدیریت ایشان وارد آمد در حالیکه وضعیت مالی دولت و کشور در زمان ماه عسل برجامی غربگداها بود

  • صفر 1 0

    هر کی میشه بشه فقط از باند پورسیداقایی نباشه وگرنه مپنا هم مثل راه آهن دوسال 92تا 96... ... میشه

  • برقی 1 0

    باید حداقل کسی این مسئولیت رو داشته باشه که دانش اموخته رشته برق باشه اقای محمد زاده عمران خوندن