| کد خبر: 226409 |

حضور فعال گروه مپنا در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز تهران

بیست و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران آغاز به کار کرد.

تین نیوز

بیست و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مپنا نیوز، این نمایشگاه از روز جمعه 3 دی ماه 1399 با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی کار خود را آغاز کرد.

شعار امسال این نمایشگاه، «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» اعلام شده است و گروه مپنا نیز که در ارزیابی وزارت نفت در زمره معدود شرکت‌های ایرانی صاحب صلاحیت برای اکتشاف و توسعه (E&P) میادین نفت و گاز است، در این رویداد حضور فعالانه‌ای دارد. نمایندگان گروه مپنا با اختصاص غرفه‌ای مستقر در سالن شماره 8 نمایشگاه به پاسخگویی به مسئولان صنعت نفت و گاز، مخاطبان و مدعوین پرداخته و نشست‌های متعددی را با نمایندگان شرکت‌های کارفرما و پیمانکار برگزار می‌کنند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز، فرصت مغتنمی جهت یادآوری گستره دانش و ظرفیت گروه مپنا در راستای تحقق توسعه صنایع داخلی و بومی‌سازی فناوری‌های روز است و در اثنای برپایی آن، با برقراری ارتباط نزدیک با کارفرمایان و جلسات مشترک، دستاوردهای مپنا در عرصه نفت و گاز بیش از پیش نمایان می‌شود.

بخش نفت و گاز گروه مپنا از سال 1386 فعالیت‌های رسمی خود را آغاز کرده است و با اتکا به توانمندی‌ها و تجارب بالای مدیریتی گروه و با جذب نیروهای متخصص و مجرب در حوزه نفت و گاز، در مدت زمان کوتاهی به رشد و توسعه قابل‌توجهی دست یافته است. فعالیت‌های گروه مپنا در این حوزه از پروژه‌های یوتیلیتی نفت و گاز و پتروشیمی آغاز شده و هم‌اکنون در حوزه‌های بالادستی و اکتشاف و توسعه در جریان است.

توسعه میادین، حفاری در خشکی و دریا، احداث واحدهای فرآیندی پایین‌دستی، تأسیسات جانبی، یوتیلیتی و ساخت، طراحی و تولید تجهیزات راهبردی همچون اسکیدهای اندازه‌گیری نفت و توربوکمپرسور‌های خطوط انتقال گاز و فرآیندهای پالایشگاهی بخشی از توانایی‌های گسترده گروه مپنا در توسعه صنعت نفت و گاز است.

فعالیت‌های گسترده گروه مپنا در حوزه توسعه میادین نفتی موجب شد که این گروه بر اساس اعلام نشریه معتبر MEED، به عنوان هفتمین شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث نفت و گاز منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در سال 2019 برگزیده شود.

طبق گزارش این نشریه اقتصادی، مپنا با عقد قرارداد 876 میلیون دلاری توسعه میدان‌های نفتی پارسی و پرنچ با شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب، عملکرد خوبی به جای گذاشته است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و شیوه نامه‌های سختگیرانه‌ای نیز برای حفظ سلامتی مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. بازدید از این نمایشگاه ویژه متخصصان و فعالان صنعت نفت است و براساس سهمیه تخصیص یافته طبق اسامی و افراد اعلام‌شده انجام خواهد شد.

این نمایشگاه روز دوشنبه 6 بهمن ماه به کار خود پایان خواهد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.