| کد خبر: 232961 |

عملیات اجرایی تونل کبیرکوه در جنوب ایلام ۷۰ درصد پیشرفت دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تونل کبیرکوه در جنوب ایلام ۷۰ درصد پیشرفت دارد، گفت: تاکنون ۲۶۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تونل کبیرکوه در جنوب ایلام ۷۰ درصد پیشرفت دارد، گفت: تاکنون ۲۶۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عبدالله بهادری اظهار کرد: تونل کبیر کوه به لحاظ حجم عملیات اجرایی تا کنون نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای این میزان عملیات ۲۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: این میزان هزینه طبق فهرست بهای سالهای گذشته پرداخت شده و تکمیل این تونل در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهد داشت.

بهادری بیان کرد: طول تونل اصلی کبیر کوه چهار هزار و ۷۵۰ متر است که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول اجرای لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوارها) است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، یادآور شد: ۶۰۰ متر از لاینینگ نیز درحال حاضر انجام گرفته است، از سمت شهرستان دره شهر نیز برای دسترسی به تونل اصلی کبیر کوه ۶.۵ کیلومتر جاده سازی در حال انجام است.

وی گفت: در این ۶.۵ کیلومتر ۸ دستگاه تونل دیگر جمعاً به طول یک هزار و ۸۵۰ متر حفاری شده و هم اکنون پیمانکار در این قسمت مشغول عملیات لاینینگ تونل‌ها است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.