| کد خبر: 232094 |

پیگیری اجرای طرح های راه سازی، راه آهن و بازآفرینی شهری استان ایلام

در بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و اعضای این کمیسیون از طرح‌های راه و شهرسازی استان ایلام اولویت بندی اجرای پروژه ها و راهکارهای تأمین اعتبار طرح ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

در بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و اعضای این کمیسیون از طرح‌های راه و شهرسازی استان ایلام اولویت بندی اجرای پروژه ها و راهکارهای تأمین اعتبار طرح ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام)، رئیس کمیسیون عمران مجلس در سفر به استان ایلام در بازدید از طرح های مختلف راه و شهرسازی استان گفت: اتصال استان ایلام به شبکه ریلی و همچنین تکمیل بزرگراه کرمانشاه- حمیل- ایلام- مهران و ارتقاء کیفی سایر راه های استان همچون راه های مهران- دهلران- اندیمشک باید در اولویت طرح ها و برنامه ها برای تأمین اعتبار قرار گیرد.

رضایی خاطر نشان کرد: استان ایلام از معدود استان‌هایی است که به شبکه ریلی و آزاد راهی دسترسی ندارد هر چند که مقدمات اجرای این طرح‌ها فراهم شده است و باید با افزایش اعتبارات روند اجرای این طرح ها تسریع شود.

بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این بازدید خاطر نشان کرد: استان ایلام به لحاظ شرایط جغرافیایی و موقعیتی که با کشور عراق دارد به عنوان نزدیکترین نقطه به مرکز کشور عراق و عتبات عالیات باید زیرساخت‌هایی مناسب برای این موقعیت داشته باشد و هر چند کارهای بزرگی در این زمینه در دست اقدام است اما شرایط تزریق اعتبار لازم است به گونه ای پیش برود تا ضمن تسریع روند اجرای طرح‌ها و برنامه‌های موجود، پروژه‌های بیشتری در حوزه راه تعریف و به مرحله اجرا برسد.

وی همچنین به بحث ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی و حاشیه شهرها به خصوص شهر ایلام اشاره کرد و خواستار افزایش اعتبارات طرح‌های اجرایی در این زمینه همچون ساختمان برج هنر اسلامی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.