| کد خبر: 211523 |

تکمیل عملیات ۶ بانده کردن محور مهران به پایانه مرزی تا پایان سال

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: طرح ۶ بانده کردن محور مهران به پایانه مرزی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: طرح ۶ بانده کردن محور مهران به پایانه مرزی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی اصغر کاظمی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های راه و شهرسازی استان توسعه زیرساخت های ارتباطی به ویژه در محورهای منتهی به مرز مهران است.

وی افزود: با توجه به افزایش همه ساله زائران اربعین در مرز بین المللی مهران و همچنین تردد کامیون های تجاری در فاصله پل زائر تا پایانه مرزی، مقرر شد تا این مسیر ۱۱ کیلومتری ۶ بانده شده و در کنار آن نیز مسیر پیاده راه نیز اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعتبار هزینه شده در اجرای این پروژه را ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر عملیات خاکریزی و خاکبرداری این پروژه انجام و تعریض پل های مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کاظمی با اشاره به وضعیت جاده ایلام - مهران گفت: از مجموع ۱۲۰ کیلومتر مسیر جاده (از میدان ارغوان تا پایانه مرزی) تاکنون ۱۰۵ کیلومتر از این محور تکمیل و زیر بار ترافیک رفته است.

وی مدت زمان اجرایی کردن این میزان از چهارخطه کردن جاده ایلام - مهران را در مدت چهار سال اعلام کرد و افزود: عملیات چهارخطه کردن ۲ محور در مسیر مهدی آباد تا صالح آباد به طول هفت کیلومتر و منطقه کنچانچم (لاین برگشت) به طول هشت کیلومتر باقی مانده است که اقدامات اجرایی آن ها هم اکنون با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد توسط پیمانکاران در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.