| کد خبر: 201635 |

عدم توجه به جلو عامل ۳۷ درصد تصادفات درون شهری ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: عدم توجه به جلو با ۳۷ درصد مهمترین علت تصادفات درون شهری در هشت ماهه نخست سال در استان بوده است.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: عدم توجه به جلو با ۳۷ درصد مهمترین علت تصادفات درون شهری در هشت ماهه نخست سال در استان بوده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهارداشت: با بررسی بعمل آمده از تصادفات جرحی در شهرستان های تابعه استان ایلام از مجموع ۴۶۱ مورد تصادف جرحی ، برخورد سواری باعابر پیاده با ۱۴۸ فقره و۳۲ درصد ،برخورد سواری با موتورسیکلت با ۱۱۹ فقره و ۲۶ درصد ،برخورد سواری با سواری با ۱۲۹ فقره و۲۸ درصد ، شی ثابت ۳۳فقره و ۷ درصد و برخورد سواری با دوچرخه با ۸ فقره و ۲ درصد ،واژگونی با ۲۴ فقره و ۵ درصد بیشترین و کمترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

وی در رابطه با بیشترین تصادفات براساس زمان و مکان وقوع افزود: از مجموع تصادفات حادث شده، ۳۴۷ فقره معادل۷۵درصد بین ساعت۷صبح تاساعت ۱۴ ظهر ۱۵۳ فقره و ۳۳ درصد ،ازساعت ۱۴تاساعت ۲۱شب ۱۹۴ و۴۲ درصد و از ساعت ۲۱ شب به بعد ۱۱۴ فقره و ۲۵ درصد به وقوع پیوسته است.

پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام یادآور شد:درخصوص مکان وقوع تصادفات ،ازمجموع تصادفات حادث شده، بلوارها با ۱۷۱مورد معادل ۳۷ درصد،خیابانها با ۲۲۵ فقره و ۴۹ درصد ، میادین با ۲۵فقره و ۵ درصد ،تقاطع ها با ۱۹ فقره و ۴ درصد و کوچه ها با ۱۶ فقره و ۳ درصد و سایربا ۵ فقره و۱ درصد را دارا می باشند .

کوهزادی در خصوص سن رانندگان مقصردرحواث رانندگی تصریح کرد: از مجموع تصادفات، تعداد ۱۷۲ فقره معادل ۳۷ درصد سن راننده بین ۲۵تا۳۵سال ، تعداد ۷۰ فقره معادل ۱۵ درصد زیر ۲۵ سال ، تعداد ۱۰۴فقره معادل ۲۲ درصد بین ۳۵ تا۴۵ سال، تعداد ۱۱۵ فقره معادل ۲۶ درصد ۴۵ سال به بالا به ترتیب بیشترین تا کمترین سهم رادارا می باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان از رانندگان وسایل نقلیه خواست از هر گونه عجله و شتاب در هنگام رانندگی جداً خودداری کنند و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از حوادث ترافیکی جلوگیری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.