| کد خبر: 196337 |

رئیس پلیس راهور ایلام:

ایلام جزو استان‌های برتر در زمینه کاهش حوادث ترافیکی است

طبق بررسی‌های انجام شده ایلام در زمینه کاهش حوادث ترافیکی جزو استان‌های برتر کشور است.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور ایلام گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ایلام در زمینه کاهش حوادث ترافیکی جزو استان‌های برتر کشور است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار داشت: ترافیک یک مقوله اجتماعی است بنابراین برای حل مشکلات ترافیکی باید همه گروهای تاثیرگذار و مرجع از جمله علما و روحانیون وارد عمل شوند.

وی بابیان این‌که افزایش تخلفات رانندگی به نوعی باعث اضرار به غیر و سبب تضییع حقوق دیگران می‌شود، افزود: روحانیون به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار فرهنگی می‌توانند در تقلیل ناهنجاری ترافیکی و مهار تصادفات به پلیس کمک کنند.

سرهنگ کوهزادی در ادامه خاطرنشان کرد: به‌رغم این‌که پلیس راهوراستان ایلام درزمینه کاهش حوادث ترافیکی جزو استان‌های برتردر کشور است، اما با این حال برنامه‌های آموزشی هدفمندی برای ارتقاء فرهنگ ترافیک با سایردستگاه‌های هم‌سو در دستور کار دارد.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به این‌که روحانیون به واسطه مقبولیت و محبوبیت اجتماعی و نفوذ کلام در بین مردم از گروه‌های تاثیرگذار و فرهنگ‌ساز هستند بیان کرد: طلاب و روحانیون بایددر نهادینه‌سازی قوانین با پلیس همکاری کنند.

وی آموزش همگانی قواعد و اصول  ترافیکی را به عنوان یک پروسه همیشگی و فرایند مسمتر  دانست و افزود: پلیس راهنمایی  ورانندگی استان ایلام با خلق طرح های ابتکاری و نو درزمینه فرهنگسازی و استفاده از پتانسیل عمومی ، اقدامات شایسته و قابل توجهی انجام داده است.

این مقام مسئول توضیح داد: طرح بانوریار پلیس و طلاب‌یاران فرهنگ ترافیک دو مورد از طرح‌های آموزشی فرهنگی است که باهدف بسط و توسعه انضباط ترافیکی  و فعال‌سازی ظرفیت‌های مردمی در استان ایلام آغاز و گستره کشوری پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.