| کد خبر: 263030 |

اختصاص ۷۰۰ میلیارد اعتبار برای خرید اتوبوس های برقی

شهردار کرج با اشاره به اینکه طی سال جاری اقدامات مطلوبی توسط مدیریت شهری در شهر صورت گرفته است، گفت: شهرداری کرج در ارائه و تبیین اقدامات انجام شده و گزارش عملکرد به مردم ضعیف عمل کرده است و باید در این حوزه جدی تر عمل کنیم.

تین نیوز

شهردار کرج با اشاره به اینکه طی سال جاری اقدامات مطلوبی توسط مدیریت شهری در شهر صورت گرفته است، گفت: شهرداری کرج در ارائه و تبیین اقدامات انجام شده و گزارش عملکرد به مردم ضعیف عمل کرده است و باید در این حوزه جدی تر عمل کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مهرداد کیانی امروز _دوشنبه بیست وچهارم مهرماه_ در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج که در سالن جلسات برگزار شد، ضمن آرزوی پیروزی برای ملت فلسطین، به ویژه نصرت مبارزان و مجاهدان فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود یک سال است که از خدمتگزاری من می گذرد، زمان آن رسیده است که در خصوص عملکرد مدیریت شهری به شهروندان اطلاع رسانی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید عملکرد شهرداری به مردم گزارش داده شود تا از این طریق بتوان دیدگاه مردم نسبت به عملکرد شهرداری را تغییر داد، افزود: با توجه به اینکه در مناطق کم برخوردار نسبت به سنوات گذشته اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، بنابراین تبیین نشدن عملکرد و اطلاع رسانی نشدن به مردم موجب شده است بسیاری از این اقدامات دیده نشود و این امر بر دوش مدیران مناطق و سازمان ها است تا در این خصوص به صورت ویژه عمل کنند.

شهردار کرج با بیان اینکه طی جلساتی که با مدیران و معاونان برگزار شده موضوعات مهمی مطرح و مواردی به مدیران متذکر شده است، تاکید کرد: در بعضی موارد اقدامات مطلوبی در خصوص مطالب مطرح شده صورت نگرفته است.

وی با اشاره به این که بازدیدهای میدانی در سطح مناطق از موضوعات مهمی بود که در جلسات به صورت مکرر به مدیران تذکر داده شد، ادامه داد: بازدید میدانی مدیران در سطح مناطق باید به صورت مستمر انجام شود، چرا که تحقق این مهم در پیشبرد امور راهگشا بوده است و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری جلب خواهد شد.

کیانی با بیان اینکه بحث زباله از موضوعاتی است که موجب آزار مردم شده که باید به جد به آن پرداخته شود، تاکید کرد: بعضی مخازن زباله در سطح شهر مملو از زباله است و برای رفع این معضل نیاز است معضل حساس در سطح شهر شناسایی و نسبت به آن توجه ویژه شود.

شهردار کرج تصریح کرد: سد معبر تبدیل به معضل بزرگی در شهر شده است که همه مدیران و دستگاه های قضائی و امنیتی در این خصوص نسبت به آن متذکر شده اند و بعضاً نگرانی های امنیتی به وجود آورده است. رفع این معضل بر دوش مدیرت شهری بوده و مدیران و مسئولان مربوطه باید به صورت تخصصی و جدی به آن ورود کنند و با متخلفان برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج نسبت به سال گذشته از حیث درآمدی و جذب شرایط بسیار مطلوبی دارد، گفت: مدیریت شهری توانسته است در حوزه های عمرانی و فضای سبز اقدامات مطلوبی ارائه دهد.

انتخاب شهر کرج به عنوان پایلوت استفاده از اتوبوس برقی

کیانی با اشاره به اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت کشور برای خرید اتوبوس های برقی اظهار کرد: در این خصوص شهرداری کرج ۲۰۰ میلیارد تومان نقد و ۵۰۰ میلیارد توأمان اوراق دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه شهر کرج در رقابت با شهرهای بزرگ کشور توانسته است اولین شهری باشد که دارای اتوبوس برقی شود، اضافه کرد: با همت مدیران شهری کرج ظرف چهار ماه آینده تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی به چرخه خدمت رسانی افزوده خواهد شد و در واقع می توان گفت که اولین اتوبوس های برقی ایران در خدمت مردم کرج قرار خواهند گرفت.

شهردار کرج با اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص خرید ماشین آلات خاطرنشان کرد: در حوزه آتش نشانی پس از سال ها چندین دستگاه خودرو ویژه آتش نشانی خریداری شده است و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ماشین آلات سنگین به مجموعه شهرداری کرج اضافه خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.