| کد خبر: 257134 |

تمامی راه ها به شمال از استان البرز بسته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج- چالوس و آزادراه تهران-شمال همچنان مسدود است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به اینکه محور کرج چالوس و آزادراه تهران شمال همچنان مسدود است؛ گفت: عملیات بهسازی و آواربرداری نقاط آسیب دیده محور کرج-چالوس از صبح امروز آغاز شده تا هرچه سریعتر محور بازگشایی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، زندی فر روز شنبه ۲۰ خرداد اظهار کرد: بارش شدید باران روز پنج شنبه، ۱۸ خرداد در استان البرز باعث وقوع سیل و ریزش کوه در محور کرج- چالوس شد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه آغاز بارش ها اکیپ های راهداری شامل ۵۰ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبان به همراه تجهیزات و ماشین آلات راهداری به این محور اعزام شدند تا به کاربران جاده ای خدمت رسانی کنند.

این مسئول بیان کرد: با تلاش راهداران البرزی و نیروهای امدادرسان تمامی افرادی که در سیل متوقف شده بودند توسط شش دستگاه اتوبوس به کرج منتقل و ۱۲۰۰ خوردروی گرفتارشده در این محور نیز از مسیر جایگزین خارج شدند.

زندی فر اظهار کرد: درحال حاضر عملیات پاکسازی محور به همت نیروهای راهداری استان انجام شده است اما به علت آب بردگی برخی نقاط مثل محدوده تونل شماره پنج، گالری تکاوران و پیچ خزنکلا مسیر تا بهسازی کامل آن مسدود خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تصریح کرد: برای بازشدن هرچه سریعتر این محور از ساعت پنج صبح امروز عملیات بهسازی و آواربرداری در نقاط آسیب دیده با همکاری نیروهای راهداری استان های مازندران، تهران و قزوین آغاز شده است تا هرچه زودتر شاهد بازگشایی جاده کرج- چالوس باشیم.

وی در پایان گفت: آزادراه تهران-شمال هم به دلیل ریزش سنگ در حوزه استان مازندران تا اطلاع بعدی مسدود است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.