| کد خبر: 148368 |

ترافیک و حاشیه نشینی از چهره کلانشهر کرج زدوده شود

استاندار البرز گفت: دو مسئله ترافیک و حاشیه نشینی با همراهی شهرداری و شورای شهر کرج باید رفع شود.

تین نیوز

 استاندار البرز گفت: دو مسئله ترافیک و حاشیه نشینی با همراهی شهرداری و شورای شهر کرج باید رفع شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،«دکترمحمدعلی نجفی»، عصر یکشنبه در آیین تکریم و تقدیر از شهرداران جدید و پیشین کلانشهر کرج که در سالن نژادفلاح برگزارشد، با اشاره به ظرفیت های کلانشهر کرج گفت: این استان از همه جهات دارای ظرفیت های خاص و استثنایی است،قرارگیری در مسیر 14 استان کشور و پتانسیل های موجود، گاهی دغدغه هایی را هم به همراه دارد که از جمله آن معضل ترافیک است.

وی با اشاره به اینکه برون رفت از وضعیت موجود در گرو همکاری همه دستگاه های خدمت رسان است؛آمادگی خود را برای همکاری با اعضای شورای پنجم و شهردار منتخب این دوره شورا اعلام کرد و گفت: برای ارائه اقدامات جهادی و رفع معضلات شهری، همکاری همه دستگاه ها موجب پیشرفت همه جانبه شهر و توسعه پایدار آن می شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه کلانشهر کرج چهارمین شهر بزرگ کشور است، به پدیده حاشیه نشینی در کلانشهرها اشاره و بیان کرد: استان البرز بیشتر از دیگر استان ها درگیر این معضل است و رفع آن از اولویت هایی است که در راس اقدامات ما قرار می گیرد.

استاندار البرز گفت: با تجاربی که شهردارجدید کرج دارند و با همراهی پارلمان شهری و حمایت دولت باید در جهت شادابی شهر، زیباسازی عناصر شهری و بهبود خدمات شهری، اقدامات موثری انجام شود و قطعا با همکاری دستگاه های خدمات رسان می توانیم اقدامات شایسته ای که مسئولان قبلی انجام دادند را به نتیجه برسانیم.

در پایان این مراسم با قدردانی از "علی ترکاشوند' ،"اصغرنصیری" به عنوان شهردار جدید کرج حکم خود را از استاندار دریافت و رسما آغاز بکار کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.