| کد خبر: 136354 |

در گفتگو با مهر مطرح شد:

ثبت 14 میلیون تردد از محورهای البرز در ایام تعطیلات عید فطر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از تردد بیش از 14 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان طی تعطیلات عید فطر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از تردد بیش از 14 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان طی تعطیلات عید فطر خبر داد.

سید یعقوب میرکتولی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با توجه به آمار اخذشده از طریق تردد شمارهای نصب‌شده در42 مقطع از محورهای مواصلاتی استان، از یکم تا نهم تیرماه که هم‌زمان با تعطیلات عید سعید فطر بوده است، 14 میلیون و 955 هزار و 489 تردد از محورهای مواصلاتی استان انجام‌شده است .

وی در خصوص پرترددترین روز در ایام تعطیلات عید فطر، گفت: روز دوشنبه پنجم تیرماه، یک‌میلیون و 864 هزار تردد در محورهای ارتباطی استان ثبت‌شده است .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه حجم بالای تردد در استان در سرعت و میانگین زمان سفر تأثیر می‌گذارد، افزود: کندترین روز تردد دوشنبه پنجم تیرماه با سرعت متوسط 70 کیلومتر در ساعت و سریع‌ترین روز تردد، جمعه دوم تیرماه با سرعت متوسط 82 کیلومتر در استان ثبت‌شده است .

به گزارش خبرنگار مهر ، محورهای ارتباطی استان البرز به لحاظ قرار گرفتن در مسیر ارتباطی بسیاری از استان‌های شمالی، غربی و شمال غربی کشور، دارای بار ترافیکی بالا و تردد زیاد در ایام سال به‌ویژه تعطیلات است .

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.