بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

احصاء سرمایه گذاری های مورد نیاز در فرودگاه های اردبیل و پارس آباد

سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث هتل، کارگو و آشیانه بار، سالن های نمایشگاهی و مراکز آموزش خلبانی و هوانوردی به سهولت در فرودگاه های اردبیل و پارس آباد سرمایه گذاری کنند.

احصاء سرمایه گذاری های مورد نیاز در فرودگاه های اردبیل و پارس آباد
تین نیوز

 مدیر کل فرودگاه های استان اردبیل گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث هتل، کارگو و آشیانه بار، سالن های نمایشگاهی و مراکز آموزش خلبانی و هوانوردی به سهولت در فرودگاه های اردبیل و پارس آباد سرمایه گذاری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران محمد قصابی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری ها در فرودگاه های کشور، گفت: فرصت های خوبی برای انجام سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی، آموزشی و فرهنگی در فرودگاه اردبیل فراهم شده و سرمایه گذاران می توانند در زمینه احداث سالن های گلخانه ای، مجتمع ها و سالن های ورزشی چند منظوره، نصب سامانه پنل های خورشیدی، تالارهای پذیرایی و شهربازی در این فرودگاه سرمایه گذاری کنند.

قصابی  یادآور شد: علاوه بر پروژه های سرمایه گذاری یاد شده در فرودگاه اردبیل، ساخت هتل، کارگو و آشیانه بار و ایجاد مراکز آموزش عالی هوانوردی از فرصت های سرمایه گذاری در فرودگاه پارس آباد استان اردبیل است و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از هرگونه سرمایه گذاری در این دو فرودگاه استقبال می کند.

وی با بیان اینکه با توجه به احصای سرمایه گذاری های مورد نیاز، هم اکنون بسته های سرمایه گذاری در این دو فرودگاه در دست آماده سازی قرار گرفته است، گفت: هرگونه سرمایه گذاری در فرودگاه های اردبیل و پارس آباد با روش های متداول سرمایه گذاری، جذابیت های بیشتری را برای توسعه بخش های مختلف این فرودگاه ها به وجود خواهد آورد.

قصابی تاکید کرد: فرودگاه ها در هر منطقه ارکان مهم توسعه پایدار هستند و تجربه در دنیا نشان داده هرجا فرودگاه ها فعال بودند منطقه به سرعت رشد و توسعه پیدا کرده است.

وی یادآور شد: نقش فرودگاه ها در توسعه و آبادانی استان ها و کشور غیر قابل انکار است، زیرا که فرودگاه ها هم اکنون یکی از مشخصه های اصلی دولت های مدرن محسوب می شوند.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل با بیان اینکه فرودگاه ها در رشد و توسعه اقتصادی منطقه نقش بی بدیلی دارند، اظهار داشت: فرودگاه ها محل تردد مسافران، گردشگران، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران است و این رفت و آمدها می تواند تحولات بزرگی را در هر منطقه و یا استان ها رقم زند.

وی ماحصل هرگونه سرمایه گذاری در فرودگاه ها را افزایش اشتغال زایی و رونق کسب و کارهای تجاری دانست و با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در فرودگاه های کشور اظهارداشت: افزایش درآمدهای فرودگاهی غیر هوانوردی از بزرگترین مزیت های سرمایه گذاری در فرودگاه های کشور محسوب می شود و باید از فرصت سرمایه گذاری ها با استفاده از منابع بخش خصوصی در فرودگاه ها به خوبی استفاده شود.

قصابی افزود: با توجه به حمایت های دولت سیزدهم ارائه راهکارهای مناسب و مشوق های قانونی برای تسهیل حضور سرمایه گذاران در فرودگاه ها رویکرد جدید شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است تا این اقدام ارزشمند بتواند تاثیرات مثبت خود را در توسعه اقتصادی کشور و منطقه بگذارد.

شایان ذکر است "رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت  عمومی در فرودگاه های ایران" تیر ماه سال جاری با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی، مدیران وزارت راه و شهرسازی، مدیران و مسئولان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کارشناسان و متخصصان فرودگاهی کشور برگزار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.