| کد خبر: 270363 |

جا به‌جایی حدود یک میلیون و۶۰۰ هزار مسافر از استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی حدود یک میلیون و۶۰۰ هزار نفر مسافر در سال گذشته از استان اردبیل خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی حدود یک میلیون و۶۰۰ هزار نفر مسافر در سال گذشته از استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا شیرین زاده معاون حمل ونقل راهداری استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافری اردبیل گفت: در مدت یاد شده ۲۵۴ هزار و ۶۵۸ مورد صورت وضعیت صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان ۷۸۰ هزار و ۷۶۷ نفر مسافر با اتوبوس،۱۱۸ هزار و ۲۳ نفر مسافر با مینی بوس و ۶۳۹ هزار و ۶۱۴ نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان به مقاصد مختلف جابه جا شده تصریح کرد: در جابه جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۴۳ هزار و ۸۱۰ نفر مسافر بود حدود ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در سال گذشته جابه جایی ۸۹۱ هزار و ۶۸۰ نفر مسافر از شهرستان اردبیل،۶ هزار و ۹۰۴ نفر مسافر از شهرستان نیر،۱۲ هزار نفر مسافر از شهرستان نمین،۳ هزار و ۲۱۸ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار،۱۲۰ هزار نفر مسافر از شهرستان پارس آباد،۱۳۸ هزار و ۲۹۷ نفر مسافر از شهرستان خلخال،۷ هزار و ۱۰۶ نفر مسافر از شهرستان کوثر،۸۴ هزار و ۵۷۵ نفر مسافر از شهرستان گرمی،۲۴۹ هزار مسافر از شهرستان مشکین شهر،۳ هزار و ۵۶۹ نفر مسافر از شهرستان سرعین،۴ هزار نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و ۱۷ هزار و ۷۲۱ نفر مسافر از سایر شهرستان ها را یادآور شد.

شیرین زاده از افزایش ۶۵ درصدی جابه جایی مسافر از شهرستان سرعین خبر داد و خاطرنشان کرد: در جابه جایی مسافر از شهرستان نمین نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۵ درصدی را شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.