| کد خبر: 213729 |

جابجایی مسافر در استان اردبیل ۴۴ درصد کاهش یافت

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۴۴ درصدی جابجایی مسافر در این استان به دلیل شیوع ویروس کرونا در سه ماهه اول امسال خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۴۴ درصدی جابجایی مسافر در این استان به دلیل شیوع ویروس کرونا در سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رضا شیرین زاده روز دوشنبه در بازدید از پایانه مسافری پارس آباد افزود: در سه ماهه اول سال جاری ۲۶۳ هزار و ۷۲۷ مسافر در استان جابجا شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که بیش از ۴۷۲ هزار نفر مسافر بود،۴۴ درصد کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: این تعداد مسافر توسط ۵۰ هزار و ۲۰۷ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و ناوگان عمومی سواری در فصل بهار جابجا شده است.

او با اشاره به فعالیت ۵۴ شرکت مسافربری در استان اردبیل بیان کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۱۷۱ راننده در استان اردبیل در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ راننده در حوزه مسافری به مردم خدمت می‌کنند.

وی از فعالیت هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان خبرداد و گفت: از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و همچنین ۲۴۱ دستگاه مینی‌بوس می‌باشد.

شیرین زاده سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلف و تلفات را دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار داشت: در قالب کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ به تخلفات مطرح شده در حوزه های ایمنی و ترافیک، مسافر و کالا رسیدگی می شود.

وی بیان کرد: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایات خود از عملکرد شرکت های مسافربری را از طریق سامانه های ۱۰۰۰۱۴۱، شهراه و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.